WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. september 2008 #26 Skrevet 25. september 2008 Er veldig glad for at jeg fikk avpasere fra jobb i morgen:) Litt langhelg på meg :) At jenta mi gav meg et kyss blandet av kaviar og SanaSol før ho smilende sa natta til meg :=) hehe Og, at mannen handla inn godis til helga.. skal i 30 års lag på lørdag, og har kjøpt inn masse NAM! ... og at jeg fant ut at torsdagsklubben startet igjen i dag!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. september 2008 #27 Skrevet 25. september 2008 og ta hull i øra :-) stor jente har jeg blitt... haha også var det digg og klare og spise et helt måltid igjen. det er mitt første ordentlige måltid siden søndag
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. september 2008 #28 Skrevet 25. september 2008 Jenta mi som spurte meg mens jeg leste for henne istad om hun kunne få en kos og nuss for hun er så glad i meg:Ddet gjør min dag:D
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2008 #29 Skrevet 25. september 2008 Ungene mine =) Alle 4 har vært sååå snille, og samtidig veldig morsomme idag, og jeg føler meg bare så heldig
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 25. september 2008 #30 Skrevet 25. september 2008 Mye! Bl.a: - sola!!! - at jeg endelig fikk tak i den ullua som jeg har tenkt til lenge. - deilig indisk middag. - å høre lillegull le høyt etter kveldsbadet!
Tøysetipp Skrevet 25. september 2008 #31 Skrevet 25. september 2008 - At jeg våknet av en telefon fra den deiligste kjæresten i hele verden, som ringte for å si god morgen og at dagen ikke ble den samme uten.. meg - Å komme til ferdig dekket bord og middag hos min eks-svigerinne-/venninne - Fornøyde barn - Spøkelsehistorier fra min søster.. ha ha - Danse-/syngeopptreden fremført av min søster og venninne - Fri i morgen
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 25. september 2008 #32 Skrevet 25. september 2008 At sambo fikk tilbud om en jobb han virkelig hadde lyst på!!
Gjest Skrevet 25. september 2008 #33 Skrevet 25. september 2008 Så deilig å føle det slik :-) Jeg er glad for å være ferdig med penicillinkuren. Vi har vært på 3. mnd kontroll idag. Jenta er sunn og frisk og god og rund :-) Hun fikk ingen reaksjon på vaksinen. Og hun slapp mageknipa idag også...DET er jeg glad for. Også at hun sovna kl åtte istedet for ni :-)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #34 Skrevet 25. september 2008 At jeg ble oppfordret til å søke jobb der jeg er i praksis (er spl.stud)
Thunderstruck Skrevet 25. september 2008 #35 Skrevet 25. september 2008 Barneselskapet til gutten min Gode kolleger på jobb Barna har det finrt på skole og bhg Min høyt elskede mann da seffern:-))
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. september 2008 #36 Skrevet 25. september 2008 Bittelitt overfladisk i dag, men jeg ble glad for et fint skjerf jeg kjøpte meg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2008 #37 Skrevet 25. september 2008 Jeg ble veldig glad i dag da jeg fant ut at jeg skal bli mamma igjen:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. september 2008 #38 Skrevet 25. september 2008 Idag har jeg vært glad for mange ting: - At Jonas sov over 12 timer i natt, endelig løsnet med sovingen. - At det var sol og fint vær så jeg slapp å gå til babysangen. - Ikke minst at det var torsdag og min kjære samboer var ferdig i heimevernsøvelsen sin så jeg kunne hente han litt over fire. Og etter en dusj var det deilig at han var hjemme igjen, savnet han dag og natt siden mandag
Gjest Skrevet 25. september 2008 #39 Skrevet 25. september 2008 - å være på skolen gjør meg glad. beste skolen <3 - å hente mini i barnehagen - å spise middag og lese bøker/leke med lillegutt - å trene med venninnen min - å komme hjem til en nydelig mann, å få et godt kyss <3
PrettyPink Skrevet 25. september 2008 #40 Skrevet 25. september 2008 Vært på Harry-tur til sverige i dag hvor jeg fikk kjøpt opp et lager på 5 glass med verdens beste sjokoladepålegg NUTELLA!!!
Kakeåndsen Skrevet 25. september 2008 #41 Skrevet 25. september 2008 Smilene til jentene da jeg hentet de i dag tidlig hos besteforeldrene og i ettermiddag i barnehagen Rådyrene jeg så i dag tidlig på vei for å hente jentene Komme hjem til nyvasket hus Og det som topper lista er mammaen min da hun sa hun kunne kjøre 10 mil for å passe jentene mens jeg var på håndballtrening. Snille, snille mammaen min.
Koseklompen Skrevet 25. september 2008 #43 Skrevet 25. september 2008 * Vår datter som bare er verdens beste, så god og omtenksom og kosete * Min mann som og er min beste venn, en jeg stoler 100% på og som alltid får meg til å føle meg trygg og elsket. * Mine foreldre og søsken, for at de er dem de er, for at de alltid stiller opp for oss når vi trenger de og for den ømmhet og kjærlighet de viser vår datter, de vet vi at vi alltid kan stole på. * For min venninne, som er så god og snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå