Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Vet ikke helt hva jeg vil med dette,men sånn jeg føler det kan jeg aldri finne noe slikt som jeg engang hadde.. Det var jeg som gikk for jeg tror ikke han elsket meg mer(og det viste seg å være sant,i.o.m. at han flyttet sammen med en ny 6 mnd etter bruddet,og da hadde vi vært sammen i 12 år)Så jeg har aldri vært vært sammen med noen andre,og har heller aldri vært forelsket i andre.Det er 1 år siden vi gikk fra hverandre. Det jeg tror jeg lurer på er hvordan det er,på en måte,blir man hodestups forelsket,tullete?Eller det mer som man blir når man er helt unge,som tenåringer o.l.?...Som sagt tror jeg ikke at jeg noen gang kan elske en mann som jeg elsket eksen,at jeg skal være komfortabel og avslappet med en annen..Har tenkt litt på det i det siste,ikke at jeg egentlig vil ha en ny,for jeg tror ikke jeg hadde klart å stole på han,men samtidig så kan jo jeg ikke være alene resten av livet.. Jeg treffer jo av og til på menn,og en og annen er flotte menn,med slike verdier jeg vil ha,men jeg har aldri følt den minste lille gnist.Og andre menn vil bare en ting,tilogmed enkelte gifte menn:-/ Tror dette ble mest et innlegg for å lufte tankene litt:)
lure Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Du vet når den rette dukker opp. Xen min fant en annen før vi ble separert (gift i 8 år) og jeg var sikker på at dette skulle jeg ikke utsette meg selv for en gang til. Men plutselig sto han der og vi skal gifte oss i 2009. Men vi har hvert flinke til å prate om ALT, så små uvaner har jeg bestemt meg for ikke lage store, livet er faktisk for kort til å gå rundt å hvere sur i. Og hva gjør det vel om kniven ligger igjen på benken full av pålegg hver dag ?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg tenker ikke på slike ting,ingen er feilfri:) Jeg tenker mer på det å elske en annen mann,det virker helt umulig å bare forestille seg..Og jeg vet ikke om jeg i det hele tatt vil gå igjenom noe slikt igjen om det skulle blitt et nytt brudd,tror ikke det er verdt det..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Ingen som har noen trøstende ord til meg?Eller erfaringer:)
Zussamed 2prinsesser Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Jeg trodde ikke heller at jeg noen gang skulle kunne finne en ny eller bli forelsket. er nå mest 3 år siden det ble slutt med exen. Men så plutseli en helg jeg var ute så bare var han der. det er fullt mulig å elske en ann igjen. ting tar bare litt tid. og når du ble sammen med exen såvar du nok ikke heller så avslappet til å begynne med, men jo mer man lærer en person å kjenne jo mer avslappet blir enn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå