Hikken Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 ..og jeg er alene hjemme for første gang siden fødselen! Wow! Skikkelig funny følelse! Har vært ute en kveld, men det er noe helt annet å være hjemme uten av lille rusk ligger ved siden av. Nå skal jeg lage meg gooood middag (og spise den sakte siden det ikke er noen her som trenger ny bleie eller oppmerksomhet) og så skal jeg legge meg i badekaret og drikke et glass vin! Så veit dere det! ;-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det hørtes kjempeherlig ut! Viktig å kunne unne seg litt alene-tid. Kos deg MASSE!!!
cherry coke Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det hørtes fantastisk ut=) Selv har jeg tatt meg en ørliten pause fra dansing sammen med 3 åringen min. Vi danser for harde livet til Paradise City!! Fantastisk det også=) Kos deg!
Hikken Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Takk! Skal kose meg max :-) Kose deg videre med dansing! Gleder meg til jeg kan gjøre sånt med Leah :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hehe, tenkte meg at det lå et innlegg her med litt mer utfyllende info enn facebook statusen din! (Sessa er flink til å søke!) Dette var fortjent nå som du har vært/er syk. Kose deg masse og nyte roen i heimen. Og bli pigg så du orker å komme i morgen!
Hikken Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Det er planen :-) Er nå oppstanden etter å ha ligget i bløt i en god times tid og formen er mye bedre enn den var for to timer siden, så satser på at morgendagen er enda litt bedre! Er nok fortsatt en god time til Mathias og madamen kommer hjem, så nå sitter jeg med beina på bordet og ser på Hellstrøm! Glær mæ til å se deg og resten av gjengen i morgen!
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Hehe, Hellstrøm ser jeg også! Vurderer å unne meg fotbad, men tror jeg drøyer det til helgen for å liksom virkelig få helgefølelsen. Holder på å spise min sunne kveldsmat og når det er gjort så skal jeg brodere videre på julekalenderen til ungene (jeg er en nerd, ja!). Ooo, nå kom jeg på at jeg må ta med sjal og slynge i morgen... Vi får se hva min ammetåkelagte hjerne klarer å få med seg....
Hikken Skrevet 25. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2008 Ja, det må du ta med :-) Hmm.. Sunn kveldsmat ja.. Sitter her og gomler på smågodtrestene til Mathias jeg.. Ikke bra. Men der inspirerte du meg faktisk til å hente noe annet. Lage meg havregrøt jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå