proud mama Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 hei hei nå har vi blitt prøvere. Inne i vår første pp nå. Har vært på bim sidene en stund nå, men ikke så mye inne på dette forummet. var litt på bryllupsforummet i sommer og surra;) håper på å tilbringe litt tid her om dagene innimellom travle arbeidsdager. Mvh
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Velkommen hit:) Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid!
proud mama Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 tusen takk! Det håper jeg også. håper det klaffer for deg og dere snart også.
Vannmann35 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Er selv i 2 pp nå og venter på tr som egentlig skulle kommet nå den 23... Men jeg har aldri vært helt regelmessig, så jeg setter ikke håpene for høye... Tenker jeg tester meg i løpet av helgen dersom tr ikke har kommet til da. Masse lykke til til dere så lenge!
proud mama Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 hei vannmann31! giftet du deg nettopp? nicket ditt så så kjent ut.. Jeg giftet med i august:)
Vannmann35 Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Giftet meg 31 mai ja, så det kan nok stemme :-) Nå er neste steg en liten småtass... Bare håper det ikke tar alt for lang tid, er en utålmodig sjel ;-)
proud mama Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Så koselig å se noen kjente navn her inne:) ja det er det vi også tenker. Kjekt å ha "unnagjort" brylluppet først iallefall:) Jeg er ganske tålmodig, men har vært tålmodig mtp at jeg har ventet på at mannen skulle bli klar for det neste steget. så jeg håper at det blir et kort opphold her inne på "bli gravid" Masse lykke til videre!
Dilldall Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Heisann! Gratulerer med avgjørelsen:) Hvor i syklusen er dere? Veldig mye nytting info her inne og veldig mange gode råd:)
proud mama Skrevet 25. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2008 thank u thank! hmm.. hvor i syklusen? nettopp ferdig med tr.. setter pris på gode råd og info, så da er jeg på rett plass;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Hei, og velkommen! Jeg er også ny prøver ( nr 2 ), venter på mensen etter pilleslutt i beg av aug. Tror jeg har IKM på mandag om jeg hadde EL da jeg trodde. Giftet meg i aug jeg også! Hvilken dato giftet du deg da? Lykke til med prøvinga
Dilldall Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Til catkin Så du er helt i begynnelsen ja. Enda lang ventetid til El:)Har du stabile sykluser eller? Det er to uker siden jeg haddde TR, så håper jeg får el i løpet av en uke nå. Har ikke stabile sykluser og hater det:/ Har takket være å lese innlegg her inne fått svar på mye jeg ellers hadde kunne blitt engstlig for. Og alltid noen som vil skravle:)
proud mama Skrevet 25. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2008 takk for varm velkomst! Maxibolla: Jeg giftet meg 23 august. enn du da? jeg har vært p-pille fri en lang stund så jeg er sånn sett klar for å starte rett på sak;) Marihøna: joda, jeg er i begynnelsen. jeg har nogenlunde stabile sykluser på ca 35 dager. ganske lang syklus! når kan man forvente å ha El da? vi får nok det koselig her inne så lenge vi trenger å være her. håper selvsagt å komme inn på 1 tri før jul da men.. stresser ikke altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå