Gå til innhold

Hva er dette? blødning?mensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for litt over 9 mnd siden. Brukte p srøyter 2 ganger, men den 3 gangen tok jeg den ikke grunnet småblødninger. Skulle tatt den siste i august. jeg begynte å blø, varte en uke. opphold en uke, bødning en uke , opphold i litt under en uke, og nå begynner jeg igjen. Tror jeg blir gal snart! Blør like mye som ved en normal mens,men litt renere blod på en måte. Noen som har opplevd det samme eller vet hva grunnen til dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen somhar vært borti dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...