2gullklumper Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg fødte for litt over 9 mnd siden. Brukte p srøyter 2 ganger, men den 3 gangen tok jeg den ikke grunnet småblødninger. Skulle tatt den siste i august. jeg begynte å blø, varte en uke. opphold en uke, bødning en uke , opphold i litt under en uke, og nå begynner jeg igjen. Tror jeg blir gal snart! Blør like mye som ved en normal mens,men litt renere blod på en måte. Noen som har opplevd det samme eller vet hva grunnen til dette kan være?
2gullklumper Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 ingen somhar vært borti dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå