*vil*ha*baby* Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg har kjøpt to mammabukser på babycomfort, men de siger sånn..de er fine og sitter fint ellers, men jeg må heise de opp hele tiden for de glir ned uansett hvor mye jeg strammer strikken..irriterende.. Tips noen?
AO3 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg har kjøpt et par bukser hos H&M i lin og bomull som ikke siger, de sitter som et skudd! Merkelig nok er det de billigste buksene jeg har kjøpt som har vært best mpt siging... Kjøpte to jeans hos Den Kule Mage som kostet 500kr per stykk, og har gitt opp å bruke dem - må dra dem opp hele tiden. Jeg sverger til H&M! Har kjøpt tre bukser der, to var strålende, den tredje var helt OK.
Hakuna Matata Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg har og det problemet med jeans, men da er det bare å bruke belte. Strammestrikken er komplisert å bruke, dessuten får jeg det ikke til å ikke sige allikevel !
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg er strålende fornøyd med alle mine som er kjøpt på H&M. Ingen av de siger ned i hele tatt!
Nea og juniors mamma Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Joda. H&M's siger ikke, men slimfitbuksene er etter en dag eller to ikke lengre slimfit, mister formen totalt. Sitter imidlertid oppe......sukk
MiLady Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 H&M sikker ikke, å joda, min siger som bare det. for at ikke min skal sige noe særlig så har jeg en topp helt inn mot magen og så det derre tøystykke som skal være over magen har jeg over toppen igjen, og da sier det ikke så mye. Kan være at jeg er så smal over hoftene at jeansen ikke vil sitte sikkelig på.. ikke vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå