Gå til innhold

Flere som har giftet seg for annen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere kirkebryllup? Hvordan ble det motatt av familien?

Jeg tror nok at familien min kommer til å akseptere det at jeg velger å gifte meg på nytt. De er liberale og storsinnet (bank i bordet for dèt).

Noe annet er jo at jeg føler på det selv. Å bli smidd i hymens lenker for annen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke personlig, men mine svigers giftet seg hos byfogden. Så ble de skilt, 25 år senere, og svigermor giftet seg på nytt, denne gangen i kirka :)

Ingen som reagerte på det, og hun var jo "godt voksen" i tillegg, ikke akkurat noen blussende ungpike i hvitt liksom ;)

Skrevet

Joda, har da det. Og enda en gang. Lang historie. Men sånn kan det gå når man tror så fælt på "evig troskap" ;o)

Jeg har ikke fått hverken gratulasjoner eller gave fra foreldrene mine, sist jeg giftet meg. Er nok forbundet med skam, enda jeg ikke skjønner hvorfor, siden ingen av dem er kristne eller har en "bedre" bakgrunn selv.

Jeg følte det var veldig oversett, selv om de ikke kunne reise til bryllupet mitt. Et lite kort hadde faktisk vært koselig.....

Skrevet

Det kan ikke ha vært en god følelse Northernlights. Da ville jeg nok blitt innmari lei meg, tror jeg.

Man vil jo gjenre ha sin families velsigneslse, ihvertfall betyr det enormt mye for meg at de har godtatt at jeg velger å gifte meg på nytt, og apåtil med en kvinne.

Det er nok bare min egne følelser som jeg kjenner litt på.

Men, det skal nok gå seg til..

Skrevet

Nå er ikke jeg gift, har heller aldri vært det. Men jeg synes ikke dette er noe du skal bekymre deg over. Det er jo faktisk ganske vanlig nå, at man gifter seg flere ganger. Jeg kjenner flere personer som er gift 2 ganger, og kan ikke si at jeg har tenkt noe negativt om det. :o)

Skrevet

Jeg er oxo gift for tredje gang... oxo lang historie:) Familien min stiller 100% og støtter meg alltid, heldigvis.

Giftet meg i Paris sist med familie og venner tilstede, veldig flott og fantastisk... bedre og bedre:)

Skrevet

Bedre og bedre.. det er slik jeg forestiller meg at det blir.

Selv om jeg jeg håper dette blir det siste.

Skrevet

Det kommer til å bli flott:)

Skrevet

Ei venninne av meg giftet seg for andre gang, også med ei jente;) Alt ble jo på en måte annerledes fordi hun skiftet side på en måte. Min venninnes familie synes det var flott at hun tok sitt valg, og tøttet henne. Men svigersiden var ikke spesielt imponert!

Det var en fantastisk bryllup, mindre enn det første men føltes mer hjertelig og riktig! I tillegg ble det feiret på Ekeberg restaurant i Oslo, med vielse ute på restaurant verandaen. HERRLIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...