LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Haha, kjører fra skibotn til Oulo på søndagen og kjærestetingen min er gal etter McDonalds. Så tenkte å finne en restaurant på veien, men jommen sa jeg smør. Er jo klin umulig å forstå noe som helts, all info er jo på finsk jo. :-S Får håpe det bare plutselig dukker opp en, sånn midt i veien ;-)
Sånn kan det gå Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det er MacDonalds i Oulo i hvert fall.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Takk, fant det akkurat ut selv (flink jeg!). Så nå gjenstår det vel bare å finne ut hvordan vi kommer oss dit. Ser liksom for meg at alle byer i Finland er småbyer, en der tar jeg nok smertelig feil. :-/
Sånn kan det gå Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Stemmer nok ikke helt det nei. ;-) I Oulu bor det over 100 000 kan jeg tenke meg.
Mammaen til Isak Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 I oulu bor det rundt 120.000 og det er den sjette største byen i Finland, så er nok ikke bare småbyer nei .o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå