Shiny84 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 testet i dag, er en svaaaaaaaaaaaaaaak strek... må studeres nøye, he, he, men tok en i går også, den er helt hvit, kan stirre så mye jeg uten at det hjelper. men i dag kunne jeg ane en... hvis jeg tittet ekstra nøye..he, he.. men får vente et par dager nå da før jeg tester igjen.. begynner å bli dyrt....knis......
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Tok en cb digital som sa "ikke gravid" :-( litt deppa.. Men ikm er søndag, og testet jo ikke med morgenurin som er anbefalt om man tester før ikm.. Har ingen symptomer lengre kjennes det ut som... Noen av dere andre som hadde symptomer i starten av uka som har avtatt litt?
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 ja, ja, kan jo ikke gi opp håpet enda da, kanskje klar! mange som tester neg frem til etter ikm.... vi får jo leve i håpet... he, he..
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 du har nok rett i det! Fortsatt muligheter til tr evt kommer blir spennende helg! Har du testet 04, 05?
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 ja, he, he, både i dag og i går, i går neg, i dag....svaaaaaaaaakt, svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt skyggestrek... hvis ikke det er innbildning... knis.....skal vente et par dager nå før jeg tester igjen... ikm mellom lørdag og tirsdag en gang, så ingenting annet å gjøre enn å vente.. he, he
Minnie_Moon Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 å, så morsomt! gratulerer får jeg vel si :-)
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 nja.........tør ikke ta gledene på forskudd, den streken var så svak så men så den ikke tydlig, kan jo bare være at man kan skimte bakgrunnfargen det den skulle ha reagert....he, he, he, men den andre testen jeg tok i går er jo ikke sånn så er jo litt håp.., bare vente å se..
Minnie_Moon Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 testet i går jeg og har ikm søndag. Ikke noen antydning til strek uansett hvor iherdig jeg stirret og studerte, så kan du skimte en strek, så er det nok en grunn til det :-)
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2008 men nå blør jeg da, så var vel ikke noe alikevel... duste cb!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå