Gå til innhold

Forbrukertest av parkdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen her som sa det skulle være test av parkdresser denne uka. Kan ikke se at tv2 hjelper deg har gått? På hjemmesiden skal de jammen meg ha betalt for at man skal få se testene :(

Noen som vet når det går, om det har gått og hva evt resultatet ble?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette en test fra 2006? Eller? :)

Tv2 hjelper deg går i kveld og skal visst teste dresser - så du får følge med på tv2 i kveld ;)

Skrevet

TAKK skal du ha :o) jeg sjekket tv programmet men fant det ikke..

Skal jammen følge medd i kveld ja.. TAKK igjen

Skrevet

Nå sjekka jeg programmet selv og ser at det ikke går. Og når jeg tenker meg om så mener jeg kanskje at de sa på forrige episode at de hoppet over en torsdag pga cup-kampen og at neste episode kommer neste torsdag. Så da kommer det nok kanskje da istede.. Sjekka programmet for neste torsdag og da går i allefall Tv2 Hjelper deg - så er nok ingen vits i å følge med i kveld allikevel.. Sorry feilinformasjonen a!!

Skrevet

Ahh..stemmer det. De sa det sist. 14 dager til neste program...jaja. Får smøre seg med tålmodighet en uke til da :o)

Skrevet

Testen står også i Foreldre og Barn. Reima og Coop sin kom på delt førsteplass. Reflex kom på 3 el 4 plass.

I år har de heldigvis delt dressene inn i vanntett og vannavstøtende, slik at testen blir mer pålitelig. De vannavstøtende har hatt en tendens til å komme godt ut fordi de har "scoret høyt" på lav pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...