Supha Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Det var noen her som sa det skulle være test av parkdresser denne uka. Kan ikke se at tv2 hjelper deg har gått? På hjemmesiden skal de jammen meg ha betalt for at man skal få se testene Noen som vet når det går, om det har gått og hva evt resultatet ble?
Supha Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2008 http://forbrukerportalen.no/Tester/2006/1157012645.62 Fant det.. FBI har testet.. Reima kom bare på 3 plass. Reflex fikk faktisk ikke så mye mindre poeng. Sikkert ikke verdt prisforskjellen i alle fall.. Vi har kjøpt BOCO. Et norskt merke.. men den var ikke med i testen.
lille spira Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Er ikke dette en test fra 2006? Eller? Tv2 hjelper deg går i kveld og skal visst teste dresser - så du får følge med på tv2 i kveld
Supha Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 TAKK skal du ha ) jeg sjekket tv programmet men fant det ikke.. Skal jammen følge medd i kveld ja.. TAKK igjen
lille spira Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Nå sjekka jeg programmet selv og ser at det ikke går. Og når jeg tenker meg om så mener jeg kanskje at de sa på forrige episode at de hoppet over en torsdag pga cup-kampen og at neste episode kommer neste torsdag. Så da kommer det nok kanskje da istede.. Sjekka programmet for neste torsdag og da går i allefall Tv2 Hjelper deg - så er nok ingen vits i å følge med i kveld allikevel.. Sorry feilinformasjonen a!!
Supha Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Ahh..stemmer det. De sa det sist. 14 dager til neste program...jaja. Får smøre seg med tålmodighet en uke til da )
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Testen står også i Foreldre og Barn. Reima og Coop sin kom på delt førsteplass. Reflex kom på 3 el 4 plass. I år har de heldigvis delt dressene inn i vanntett og vannavstøtende, slik at testen blir mer pålitelig. De vannavstøtende har hatt en tendens til å komme godt ut fordi de har "scoret høyt" på lav pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå