Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 etter man evt er meldt opp til studier der kan man takke nei? Hvis man ikke starter der, hva skjer da? Skulle egentlig starte der, men fikk bedre tilbud... Må jeg si fra?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Klart du må gi beskjed. Både for å få oppdaterte lister etc, men det er jo også vanlig høflighet da.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 joda, men lurte på om det var noe tidsfrist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå