magen vokser!! Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 skriv ned alle navnene dere kommer på... kjekt om de er litt uvanlig....
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden Her er noen navn iallefall, men om de er så spesielle det vet jeg ikke.
maimora Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Amalie Adele Andrea Alice Anne/Anna Annette Kommer ikke på så mange på A jeg...
magen vokser!! Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 vi har en liten jente som heter alise:) har tenkt litt på andrine.aurora,amilie... men klarer ikke bestemmemeg..alle er så fine
maimora Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Kom på noen til... Adriane Ane Agnete Aina Anja
maimora Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Amilie er fint ja. Hvis vi får jente blir det Amalie. Andrine er jo også kjempefint
snart en av hver;) Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 adine. amanda. aurora. amy.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Amanda Alva Alma Angelica Anja Aina Agnethe Agnetha
magen vokser!! Skrevet 25. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2008 takk.. her var jo mange mange fine navn...nå skal jeg bare gi de til samberen og høre om han syns det samme..hehe
Elin1980 Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Amina Anine Annikken Angelica Anna
Elin1980 Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Kom på et par til jeg hehehe Alexandra Alina Andrine Adele Lykke til
Mamma til rakkerunge Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 Jentenavn: Alida Alva (nydelig) Anniken Anna Ava Guttenavn: Andreas Anders håper du får en jente.. det var mye lettere
Yvonne-78 Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Abelone,Abigael,Ada,Adela,Adele,Adelene,Adelheid,Adeline,Adina, Adriana,Agate,Agatha,Agda,Aggi,Agdis,Agna,Agnes,Agnete,Agneta, Agny,Aida,Aila,Aileen,Aili,Ailin,Aina,Aino,Airin,Alba,Albertine,Aldis, Aleksandra,Alette,Alex,Alfhild,Alfrida,Alice,Alicia,Alida,Aline,Alina, Alis,Alisa,Alise,Alison,Allaug,Ally,Alma,Alva,Alvdis,Alvhild,Alvilde, Alvrun,Amalia,Amalie,Amanda,Ambjørg,Amelia,Amina,Amine,Aminda Amira,Amy,Anastasia,Anbjørg,Andora,Andrea,Andrine,Ane,Anett, Anette,Angela,Angelica,Angelina,Anika,Anine,Anisa,Anita,Anitra,Anja, Anka,Anlaug,Ann,Anna,Annabel,Annalise,Annborg,Anne,Annebeth, Anekke,Anneken,Anneli,Annelin,Annett,Annfrid,Anngjerd,Anngunn, Annhild,Annie,Anniken,Annine,Annlaug,Annveig,Annvor,Anny,Antje, Antoinette,Antonette,Antonie,Anya,Ariadne,Arianne,Arnlaug,Arnolda, Arnveig,Asbjørg,Asborg,Asdis,Asfrid,Asgerd,Aslaug,Asrun,Asta,Astrid, Athena,Athene,Asveig,Aud,Audbjørg,Audgunn,Audhild,Audny,Audrey, Audrun,Audveig,Augusta,Aurelia,Aurora,Ava.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå