h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Her blir det så travelt i dag, så det blir bare pølse med brød/lompe... kjedelig..... men populært:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det er også godt med pølse av og til. Og kjempepopulært ja:) Vi bruker mest pølsebrød da.. Idag blir det fiskekaker i brun saus med potetmos, veldig enkelt det også Men godt.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Vi har spist kjøttboller, med potetmos og makaroni, og fløtesaus.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Vi hadde pølser i brød og potetkaker på terrassen idag =) Blir gjerne noe godt senere også, for sambo som er ukespendler kommer hjem om ca 1/2 time.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 vi spiste rester fra i går. Svigermor sendte med oss hjem. Saltkjøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå