Gå til innhold

Ingen middagstråd? torsdag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det så travelt i dag, så det blir bare pølse med brød/lompe...

kjedelig..... men populært:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er også godt med pølse av og til. Og kjempepopulært ja:) Vi bruker mest pølsebrød da..

 

Idag blir det fiskekaker i brun saus med potetmos, veldig enkelt det også:) Men godt.

Skrevet

Vi har spist kjøttboller, med potetmos og makaroni, og fløtesaus.

Skrevet

Vi hadde pølser i brød og potetkaker på terrassen idag =)

 

Blir gjerne noe godt senere også, for sambo som er ukespendler kommer hjem om ca 1/2 time.

 

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

vi spiste rester fra i går. Svigermor sendte med oss hjem. Saltkjøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...