Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen som har erfaring med babyer der ene foreldren er norsk og den andre afrikansk? Noen som har erfaring med utvikling av nesen hos disse babyene? Har fått vite at min babys nese er underutviklet, men har fått høre fra afrikanere at de ofte får den 'diagnosen' fordi deres neserygg ikke er utviklet på samme måte som hos oss hvite. De har jo flatere (og bredere) neser enn oss. Noen som kan gi meg trøst av egen erfaring med slike diagnoser? Er jo redd baby skal ha store synlige misdannelser i ansiktet...
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Vi har et slikt barn, rent utover at den ene forelderen er amerikansk, ikke norsk. Men hvit, liksom. Aldri hørt om diagnosen du nevner og aldri sett antydninger til noe spesiell nese hos guttungen. Men dersom det er en vanlig feildiagnostisering hos afrikanere, er det selvsagt sannsynlig at det også gjelder halvt afrikanske barn ...
lille_my:) Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 jeg har maaaaange venner som er halvt europeiske, halvt afrikanske, og foruten om aa vaere utrolig vakre saa har jeg ikke sett noen misdannelser i det hele tatt!!! du kommer til aa faa et vanvittig vakkert barn!!!! har aldri hoert om det du referer til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå