gerd Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg må endre planene...mangoen var dårlig... Jeg har tatt opp kylling og har fersk pasta og pesto i kjøleskapet. Hva gjør jeg for at dette skal bli godt?
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Steik kyllingen i biter sammen med pesto, hell over litt creme fraiche og la det surre litt. Hell over pastaen, dryss gjerne med litt strimla rødløk og server med en salat?
temi & keli Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 den oppskrifta som ble lagt ut her i går.. den var nyyyyydelig!!|
gerd Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Hvor? Jeg blir glad for link... Jeg har matfløte - kan jeg bruke det?
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Absolutt, men i små mengder. Det setter fort en veldig feit smak på maten. Eventuelt kan du blande matfløte og tomatpuré for en mild tomatsaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå