Gå til innhold

eggløsning allerede 9 dager etter mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å ha en liten blødning 9 dager etter første dag i mensen. Har mensen ganske nøyaktig hver 29. dag. Så jeg ville tro at jeg hadde eggløsning etter 14 dager ca. Den ekstra blødningen har jeg tenkt kanskje var en slags ekstra rest av mensen. Men jeg bruker alltid å få litt murring i ryggen den dagen også.

Det som er saken, er at vi hadde tenkt å prøve å bli gravide fra denne måneden av, så vi hadde tenkt at jeg kanskje ble gravid neste uke, for det er da jeg sannsynligvis har eggløsning.

Men nå føler jeg meg gravid... Akkurat som sist, da fikk jeg ømme pupper og mensenfølelse fra dag 1. Kan det være at den blødningen jeg har 9. dag etter mensen rett og slett er eggløsning???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst vanlig med litt blod når man har eggløsning, og det er et tegn på at man er ekstra fruktbar....har jeg hørt :-)

Skrevet

er det flere som vet noe om dette...lurer sånn..!

Skrevet

Ja stemmer det hun over skriver..man kan få en liten blødning under EL når man er ekstra fruktbar!!!

vet ikke helt hvordan EL kan styre, men har iallefall 2 venninner som ble gravide siste dag i mensen...og det viste de med sikkerhet, for de hadde kun sex den gangen på den mnd : )

Masse lykke til =))

Skrevet

ok... kanskje det er mulig. føles litt rart å bli gravid før vi engang hadde begynt å prøve... men vi får nå se. jeg kan jo ta feil også. det som er rart, er at jeg endte opp igår kveld med å lese om noen som mener at man kan ha en ekstra eggløsning hver måned, noe med månen og sånn, som regnes ut fra når man selv er født bla bla bla. syns i utgangspunktet sånt høres litt spekulativt ut, men det som var mystisk var at den dagen i måneden det ville være for meg var alle de dagene jeg har hatt den ekstra blødningen, helt tilbake til mai i år... var nesten litt spooky... kanskje jeg må tro på det allikevel. den mente dessuten at da ble det en jente, hvis jeg hadde sex den dagen. så da får vi jo se da, hva dette blir til........

Skrevet

ojjjj =D hihihi...ja du får holde oss oppdaterte her inne...så får vi se om det stemmer =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...