Gå til innhold

Fotografering hos fame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt bilder hos Fame, er det veldig dyrt å fremkalle bildene der? Siden de hele tiden har gratisfotografering, mener jeg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dyrt, det er RÅDYRT.

Du må kjøpe med spesiallagede rammer fra italia.

Skrevet

Hehe, ja skjønte jeg det ikke! ;) Da er det vel ganske uaktuelt! Da blir det noen andre! Fikk tilbud fra de lokale fotografene: babyfoto gratis + at du får gavekupong på 200kr til senere fotografering (ingen binding til å ta f.eks, 2 års bilder senere). Medium fotoserie 1400 kr, der man kan ha et par klesskift, begge ungene sammen eller hver for seg! :)

Synes det var fin pris jeg! :)

Skrevet

Kjempedyrt ja. Vi har brukt gratisfotograferingen til begge ungene og fått 1 fint bilde av hver. Det har jeg gjort fodri det var gratis og vi har fått 2 flotte bilder.

Jeg ville aldri brukt dem til "vanlig" fotografering der jeg hadde planer om å kjøpe flere bilder. Da blir vi jo ruinerte. Til det bruker vi en lokal fotograf med normale priser.

Skrevet

Ja,de er grisedyre,og ikke noe mer flinke enn andre fotografer egentlig.

Et vanlig bilde 20x25 med ramme (man må ha med ramme fra Fame) koster 1000,-.det blir fort dyre julepresanger.

Vi skal ikke velge Fame i hvert fall!!!!

Skrevet

Vi kjøpte 5 forstørrelser, en såkalt gavepakke samt at vi fikk et gratis. Det ble ca 2700 kroner. Dvs. ca 450 kr pr. stk. Greie julepresanger å ha i boks. Men dette er omtrent det billigste du kan komme unna med der. Var de enkleste rammene. Kan helt sikkeret få det billigere annet sted likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...