lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 når startet dere som har barn med babymat?? hilsen lillemor19
2 gutter og 1 jente Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 jeg begynte å introdusere grøt da han var 4,5 mnd gammel. det vanlige er å vente til barnet er 6 måneder, men jeg hadde nok litt lite melk, så han trengte litt mere og helsesøster sa han var klar. Begynte så smått med middagsglass når han var 6 mnd gammel og litt brød fra 8 mnd. ammet til han var 11 måneder. Da sa helsesøster at jeg kanskje burde stoppe litt så jeg fikk litt pause før nestemann kommer og skal puppe. når jeg sluttet med amming begynte jeg å gi han vanlig melk/biola og litt yoghurt.
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 så man starter med babygrøt litte pitt? sånn ved og la de spise det litt ved middagstider!? skjønner ikke helt dette enda! bedre og vite det nå da enn når jeg sitter der med min lille gutt^^
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg begynte også rundt 4 mnd men det var pga at melka i mettet godt nok til henne. Jeg hadde masse melk, men hun ville ha litt mer "mat". Jeg begynte da med noen teskjeer grøtjevning....ikke helt grøt. Magen må tilvennes dette også. Uansett når den tid kommer så får du vite slike ting hos helsesøster:)
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Hun fikkdet foressten på kvelden som kveldsmat, først pupp og så litt grøtjevning og sov natta igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå