togutter Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg er helt grønn på dette området..Men skulle hatt meg ny hudpleieserie, og har ikke peiling på hva jeg skal velge.. Har helt normal hud, men noen små-kviser av og til. Er det noen som har noe å anbefale?
lillemor19 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Herbalife har en utolig god hudpleie serie! som er av helt naturlige produkter! elsker den!!^^,
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg har det siste året bestilt hudpleieproduktene mine fra www.yanor.no, de er supre!! Har jobbet i parfymeri + prøvd maaaaaange produktserier pga litt trøblete hud, men ingen har vært så gode som Yanor / PCO. Prisene er heller ikke så tullete:-)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg har forsøkt både dyrt og rimelig..Testet noen råflotte som har vært ok. For en tid tilbake var jeg på et Mary Key kurs\party. Her lærte jeg faktisk masse, ennå jeg mente jeg var proff på å rense hud, make up etc. Jeg kjøpte en hel renseserie, koster litt, men det var for 5 produkter, som holdt ekstrmt lenge. Huden min reagerte med en gang, småkviser ble borte, huden ble glattere, renere, smidigere og klarere..Så jeg har forsatt med denne serien..Finnes for alle hudtyper, og selgeren hjelper deg å finne den rette for deg! Anbefales på det sterkeste.
Promp Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hei, jeg synes du bør kontakte en hudpleier, jeg. For det er så mange forskjellige hudtyper så det som passer til en, passer ikke til alle osv. Bruker selv litt diverse, vasker fjeset morgen og kveld med MD Formulation, bruker også serumet derfra. Av fuktighetskremer bruker jeg litt diverse. Lykke til!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg sleit med litt kviser og prøvde eine etter den andre av hudpleieserier. Så no har jeg ingen kviser etter jeg har startet med MARY KAY serien og kjøper den til under halv pris i usa.
PrettyPink Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Gå inn på www.marykaynorway.no og finn en konsulent i ditt området. Ta kontakt med konsulenten. Mange konsulenter tilbyr gratis hudpleie-time slik at du får prøvd produktene før du kjøper, eller ikke kjøper. Jeg er selv gangske fersk Hudpleiekonsulent i MaryKay, så hvis du vil kan jeg hjelpe deg med å finne en konsulent i ditt området. Send meg en PM så hjelper jeg gjerne.
Månefeen ♥ Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg er så enig! Anbefaler MaryKay på det sterkeste!! Jeg har vært på et par kvelder med prøving av produkter, samt at jeg var prøvedukke på noen kurs for en venninnde som er konsulent. Bare etter noen få ganger er hunden blitt veldig fin! For min del er dette litt dyrt, så jeg bestiller fra eBay (.com). Til norske MaryKay konsulenters store skrekk er dette veldig billig der. Bare passe på å holde seg under 200kr for hver gang du kjøper, men du får masse til den prisen. Orginale produkter. Det er overflødig med konsulenter og produkter i USA, så de selger rimelig på ebay
tyr86 :-) Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Hei:-) Selv bruker jeg produker fra Decleor, dette er produkter som er ordentlige hudpleie produkter. Er utdannet hudpleier, så hvis du vil ha en god hudpleie serie vil jeg anbefale denne:-)
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Håper dere som bruker Mary-Key vet at dere har vært griseheldig, for i de produktene der er det innholdsstoffer som eg ikkje ville brukt under føttene mine engang. Og ja, eg e hudpleier så eg vet ka eg snakker om. Meget mulig at den er bra på deres hus, men om dere hadde sett tallene på folk som har reagert så kraftig at huden er ødelagt forever så ville dere nok tenkt dere to ganger om neste gang dere kjøper det. Av produktserier vil eg anbefale Decleor Md formulation Biodroga Thalgo Av produktserier i parfymeri kan eg anbefale (har jobbet i mange år i parfymeri i tilleg til å jobbe i hudpleiesalong) Christian Dior (helt suveren på sminke også forresten) Biotherm Lancome I seriene på parfymeri får man ofte kjøpe sånne reisestørrelser med alt i en pakke, kan være lurt å prøve en sånn om den fungerer bra på din hud..
Gjest Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Jeg er veldig veldig fornøyd med dermalogica har ganske sensitiv hud, men reagerer ikke i det hele tatt på denne. På andre plass kommer lancome av de jeg har prøvd
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Mary Kay reagerte jeg kraftig på. Jeg har sant nok en svært sensitiv hud, men Mary Kay er det produktet som har de sterkeste stoffene i og som kan være skummel for huden.. Kansje det er slik at man må prøve seg fram.. Men jeg ville ikke prøvd meg fram hadde jeg visst hvor mange som faktisk har reagert på Mary Kay sine produkter.. Dermalogica er jeg svært fornøyd med:-)
oro1 Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Nei Mary Kay ville jeg også holdt meg langt unna, men det er mulig at jeg får helt noia av sånne homeparty produkter så jeg ikke her helt objektiv. Jeg ville absolutt gått for et "ordentlig" hudpleiemerke, gjerne anbefalt av hudpleier/solgt i salong hvis du har hudproblemer. MD formulation har en serie mot uren hud, den er helt super. Jeg liker også dermalogica, men kjenner ikke produktene mot uren hud, men generelt er disse produktene veldig veldig bra. Decleor har også mye bra. Når det gjelder Dermalogica og MD kan dette kjøpes sinnsykt mye billigere på nett, sjekk ut ebay eller strawberrynett feks. Hos sistnevnte får du tilbake eventuell moms også. En annen serie som er "up and coming" er ole henriksen. Kjenner ikke til om de har noe mot uren hud, men jeg har et par andre produkter som er bra derfra. Så min anbefaling er å investere noen kroner i god hudpleie. Det jeg gjorde var å gå til hudpleier til en time, fikk anbefalt masse produkter og bestilte på nett etterpå. sorry altså, men det er noe galt når samme produkt koster det 6 doble (!!) i norge som på ebay.
Promp Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Men får man kjøpt MD Formulations på Strawberry da? Jeg savner det der, har ialle fall ikke funnet noe... Vet du om evt andre steder på nett man kan får tak i det på nett?
oro1 Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Nei ikke på strawberry, bare dermalogica. Sjekk ut ebay feks her, disse sender til norge: http://stores.ebay.com/brandnameskincare_Md-formulations_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ6253023QQftidZ2QQtZkm Jeg sender alltid en mail på forhånd og spør om de kan sende som gift og value 30$ og få et samlebeløp på frakten. Hvis ikke disse kan, er det helt sikkert noen andre som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå