edvina har fått en gutt Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Det er nattåpent i Bergen i dag, så jeg tok meg en liten shopping runde. Fikk nydelige joha ullbodyer til 30 % avslag, gaver til julekalenderen, men det beste var nydelig klær fra katvig og småfolk. En fantastisk vårdress til babyen i magen i grønnt og brunt fra katvig og nydelige gensere med dyr til 5 åringen min. Dette var prøvekolleksjon som de solgte ut til innkjøpspris:) Jeg er så fornøyd.......Tilfeldig var det også at de pakket de ut i butikken akkurat når vi kom innom.
lille spira Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Åh - det hørtes moro ut Gratulerer
isi* med liten januar spire!! Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hvor i Bergen er det nattåpent? Idag, torsdag? Ikke hørt noe reklame om det?!?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå