Gå til innhold

i dag har jeg vært heldig:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nattåpent i Bergen i dag, så jeg tok meg en liten shopping runde. Fikk nydelige joha ullbodyer til 30 % avslag, gaver til julekalenderen, men det beste var nydelig klær fra katvig og småfolk. En fantastisk vårdress til babyen i magen i grønnt og brunt fra katvig og nydelige gensere med dyr til 5 åringen min. Dette var prøvekolleksjon som de solgte ut til innkjøpspris:) Jeg er så fornøyd.......Tilfeldig var det også at de pakket de ut i butikken akkurat når vi kom innom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh - det hørtes moro ut :) Gratulerer ;)

Skrevet

Hvor i Bergen er det nattåpent? Idag, torsdag? Ikke hørt noe reklame om det?!?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...