Gå til innhold

nå er jeg skikkeli lei av å vente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt ikm på søndag som var, trodde jeg hadde funnet el ca to uker før det, men på lørdag fikk jeg plutselig litt mens smerter. trodde det var mensen, men i stede kom det el slim. å da jeg testet var el testen positiv. veldig positiv og så det kan ikke ha vært feil. å det er vel ikke mulig å ha el to ganger i løp av syklusen?? men da må jeg jo vente to uker til på ikm!! ææææsj.. begynner å bli lei nå:( begynnte å prøve i mars, ble gravid i mai og mistet i juli.. vet det er mange som sliter mer en meg, må bare si dere er virkelig sterke! jeg kjenner det tærer på nå jeg liksom. men men må vel bare vente i to uker til da....

(trengte visst en liten utblåsing jeg! hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt graviditetstest?eggløsningstester kan slå positivt ut hvis du er gravid.når var siste mens da?:)

Skrevet

Tenkte akkuratt det samme... ta en grav.test!

Skrevet

tok en for ei uke siden ca, da jeg trodde jeg hadde ikm på søndag som var. kan prøve å ta en test nå, har en liggende men gidder ikke håpe engang:/ takk for svar forresten:)

Skrevet

Ta test nå!

Er du Camilla som jeg har på msn??

Skrevet

det er nok ikke meg, jeg het mamma til gullet her inne før:) tok test nå, den var negativ:( men da har jeg hvertfall hatt el nå da, så får testeigejn om et par uker.

Skrevet

Ok, det var jo synd, men da har du nok el... KJØR PÅ!!

Skrevet

hehe, ja får gjøre det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...