CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 skulle hatt ikm på søndag som var, trodde jeg hadde funnet el ca to uker før det, men på lørdag fikk jeg plutselig litt mens smerter. trodde det var mensen, men i stede kom det el slim. å da jeg testet var el testen positiv. veldig positiv og så det kan ikke ha vært feil. å det er vel ikke mulig å ha el to ganger i løp av syklusen?? men da må jeg jo vente to uker til på ikm!! ææææsj.. begynner å bli lei nå begynnte å prøve i mars, ble gravid i mai og mistet i juli.. vet det er mange som sliter mer en meg, må bare si dere er virkelig sterke! jeg kjenner det tærer på nå jeg liksom. men men må vel bare vente i to uker til da.... (trengte visst en liten utblåsing jeg! hehe)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Har du tatt graviditetstest?eggløsningstester kan slå positivt ut hvis du er gravid.når var siste mens da?
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Tenkte akkuratt det samme... ta en grav.test!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 tok en for ei uke siden ca, da jeg trodde jeg hadde ikm på søndag som var. kan prøve å ta en test nå, har en liggende men gidder ikke håpe engang:/ takk for svar forresten:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Ta test nå! Er du Camilla som jeg har på msn??
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 det er nok ikke meg, jeg het mamma til gullet her inne før:) tok test nå, den var negativ:( men da har jeg hvertfall hatt el nå da, så får testeigejn om et par uker.
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Ok, det var jo synd, men da har du nok el... KJØR PÅ!!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2008 hehe, ja får gjøre det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå