Gå til innhold

Uke 7 og ligger på AHUS på andre dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med kvalme fra dag 1. Ble kvalmere og kvalmere for hver dag. Den siste uken har vært helt jÆVELIG, rett o gslett.... Brekket meg bare av tanken på mat og drikke. Alt jeg puttet inn kom ut. Startet på 70 kg og er nå 66, så NOE er jo pos, hihi...Men man skal vel helst gå opp når man er gravid:)

Ringte lege i går og de sendte meg rett til AHUS, og de la meg rett inn med to digre poser på et stativ og ledninger i armen. Her var det bare å kjøre på med intravenøst pga dehydrering.

Fosteret har det kjempebra iallefall... Sett på ul to ganger:) Og er like flott hver gang:) Den lille herligheten er nå 9,7 mm....

Ligger her nå på dag 2 og har aldri noen gang følt meg så slapp og lat.. Heldigvis tok sambo med seg pc igår, så jeg har noe å gjøre, når jeg ikke sover:)

Har fått i meg mat, men vært veldig dårlig. Svettet, skjelvet, feber mageknip, vondt vondt vondt.... Jaja...Men nå er jeg på bedringens vei:)

Maten sitter foreløbig... Men sleit skikkelig med middagen istad...øhh... Nesten så jeg brekker meg bare av tanken på den gryta....øhh... Har fått to poser på stativet på nytt nå, og drasser rundt med dette forb skranglestativet hele tiden, da jeg flyr på do i et skvala kjør... Håper på komme hjem til gutten min på 20 mndr i morgen:) Savner han nå...

Så da fikk jeg fortalt litt om min hverdag for tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke hyggelig ut, men det virker likevel som du klare å holde humøret opp sånn rimelig.

Skjønner godt at du vil hjem. Håper det gir seg med tiden. Var du slik forrige gang også. I så fall beundrer jeg deg å gå på det samme en gang til. Så lenge du klarer å fokusere på gevinsten, så er vel det motivasjon i seg selv.

Lykke til og god bedring.

Skrevet

hei! vet akkurat hvordan du har det! var innlagt på bærum en helg her for ett par uker siden.fikk mange liter gjennom veneflon i armen å det hjalp.da jeg kom hjem var jeg likedårlig men greide å spise..etterhvert som jeg spiste mer og mer,å tror meg det er vanskelig å spise når matlysta ikke er der men det var nok du alt om å for å ikke snakek om smertene i magesekken..huff..men det ble bedre sakte men sikkert,begynnte på afipran lørdagen som var..idag har jeg greid meg med bare en pille istedenfor 3 å jeg føler livet sakte vender tilbake..:) er ferdig med uke 10 imårgen:) Når man har det så ille går dte ofte over fort også.jeg var å drålig å ble verre for hver dag fra dag 1 av.. ønsker deg masse god bedring å håper du å snart er kvitt all kvalmen!Hilsen en som vet hvordan du har det!

Skrevet

Jeg var ikke sånn med 1stemann:)

Takk takk...:)

Huff, er det jeg er redd og, at jeg skal bli like dårlig når jeg kommer hjem....

Banan og druer kunne jeg spise, men ble så kvalm at det bare måtte opp. Og ja, det er vanskelig å spise når man brekker seg av tanken ja.... øhh....Får gåsehus her jeg sitter nå.....hihi...

Nå, etter 4 poser med 1000 ml i hver, så bobler og buldrer det i magen. Magen har fått sjokk hihi.... Mageknip og vondter...huff....

Blir nok å få noe tabletter med hjem regner jeg med. Håper jeg kommer hjem i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...