Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat meldt meg inn i liberoklubben. Får du da autmatisk tilsendt den nyfødtpakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får en hentelapp i posten når du er en antall uker på vei, så henter du pakken på en lindex butikk :)

Skrevet

Hæ?? Hvorfor på en Lindex-butikk?

Er jo ingen Lindex her, trodde vi fikk den tilsendt i posten jeg..

Skrevet

Det tok lang tid før jeg fikk gaven.. måtte hente den på lindex.. også står det: Hent det før det blir for lite, de små vokser fort.. trodde jeg skulle få klær jeg men! Koselig med gaver uansett da:D

Skrevet

Registrerte meg også på Rimi nå. Der stod d faktisk at grunnet stor pågang var de gått fri for babypakken, men at jeg fikk tilsendt hentelapp når de nye pakkene var på plass i butikkene. Håper det går snart! Andre som har fått Rimipakken??

Skrevet

Jeg bestilte også rimi pakken fo mange uker siden, og fikk opp samme beskjed som deg, at de er tom...

Skrevet

venter på rimi pakken jeg også, stod at jeg fikk den tilsendt i løpet av uke 40, å det er jo i neste uke:)

Skrevet

Ok, regner med at Rimipakken sikkert kommer flere måneder etter fødsel da.. Skulle sikkert vært litt tidligere ute:)

Skrevet

Dette er hva som står på libero.no:

"Du kan melde deg inn så fort du vet termindatoen eller når som helst frem til barnet er 1 år og 10 måneder. Du får tilsendt gavepakker fra oss både ved terminen og når barnet er 5-6 måneder. Meld deg inn nå, så sender vi Fødselspakken til deg noen uker før du har termin. Gratis - som sagt."

Så den kommer "noen uker" før termin. Står ingenting om at vi må kjøre land og strand rundt for å hente den...tåpelig opplegg i såfall..

Skrevet

jeg fikk hente lappen i posten i dag. er 31+4

Må hentes på en Lindex butikk.

Eksakt hvem står på lappen din

Skrevet

Jeg kan si til dere som må kjøre land og strand for å hente denne gratis pakken: det er ikke så mye verdt det...

Jeg hentet den i dag,og ja, det var gratis, men det er strengt talt ikke nødvendige ting du får...

Skrevet

En liten bleiepakke, biteleke..husker da ikke resten:P

prøver på forskjellige såper og slikt..og masse reklame

Skrevet

jeg synes det var en flott pakke jeg..

13 bleier i de to minste størrelsene, en biteleke, våtservietter, en pakke engangs liggeunderlang (disse lærer man å elske), en pakke vaskekluter, ammeinnlegg, og noen små flasker med diverse kremer/oljer. Åja.. og 3 bitte små foldere med reklame/informasjon om diverse bleietyper og sånn

Skrevet

Det er fint med bleier, engangsliggeunderlag, prøve på natusans ammeinnlegg (noen liker ikke disse fordi de sitter fast, og da er dte jo greit å ha en prøve så man slipper å kjøpe noe man ikke kan bruke), liten pakke våtservietter, og prøve på babyolje... Men jeg tenkte på de som kanskje bor langt ut på bygda, og ikke har tenkt seg innom en lindex butikk på en god stund, jeg tror nok de blir litt skuffa hvis de reiser land og strand bare for disse tingene... :-)

Skrevet

Ja, høres kjekt ut, derfor jeg bestilte. Men har ingen planer om å bruke hverken tid eller penger på å ta buss til noen Lindex butikk uti ettellerannet sted ;)

Men hentet meg en apotek-pakke i steden i går, den var også litt fin :)

Masse Pampers-prøver, så kan Libro angre på at de er så utilgjengelige..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...