saratussen Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har du noen tips??for pupper som henger til knærne?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg har i allef all vært veldig fornøyd med det jeg har fått tak i hos spesialbutikkene her hos oss - mine "hyller" henger ikke til knærne (enda - får se etter neste ammeperiode), men de henger jo litt. Husker bare ikke hva merket er - det var noe på C tror jeg. De er vatterte, men får ikke pamelapupper av dem for det om (noe jeg syns er positivt da, hehe) - men pen kløft. Viktig å få god hjelp i butikken - jeg endte nemlig opp med en størrelse jeg aldri hadde drømt om engang - før graviditet nr 1 var jeg 75b, mens etter ammeperioden endte jeg opp med 75E (trodde selv jeg var 80c). Å gå med bh ble noe helt annet etter det - slapp 2delte pupper, og stropp over ryggen som gled opp mot skuldrene, og ikke minst at puppene gled ut når man bøyde seg for langt fremover. Nå ligger de der de skal hele tiden )
lucky_mom Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Balconette BHer gir bra løft og fin kløft. Gå i en spesialforretning og få hjelp :-) De har visstnok gjort litt om på cup-størrelsene, slik at de fleste trenger litt større cup nå enn før. Skalaen går også høyere opp. Jeg endte opp med 75G her igår, men føler ikke at jeg har SÅÅÅ store mugger :-s
Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Ikke gå og vas i billigbutikkene selv, gå til en undertøysforretning og få tatt mål og du vil få en helt nye BH-opplevelse. Jeg lover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå