Gå til innhold

Veldig svakt positivt svar?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle fått mensen for 3 dager siden og tok en gtest i går og en i dag. Begge viser en kjempe svak positiv strek... Jeg må å vente enda lenger før jeg vet om jeg er gravid... Dette er så frustrerende...er jeg gravid eller ikke!?!? Jeg vil ha svar NÅ!! Er det flere som har opplevd dette, å være usikker på positivt svar?! Kan det være at jeg ser for hardt eller...;-) Min mann mener og at det er positivt svar, men ja det er en svak strek...Vente Vente....jeg blir gal... Dette er første måned vi har prøvd (2 måneder siden jeg sluttet på pillen) og jeg hadde ikke trodd det skulle gå så fort...heller ikke at jeg skulle være så spent av å bli holdt på pinebenken....Vente Vente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg skulle å hatt mensen for 3 dager siden.

jeg tok en cb digital på mandags mårran men den var negativ.

så jeg holder på å bli gal av å ikke vite!!!!

viss du ser en svak strek så er det en strek , å da er du mest sansynlig gravid!!! du skal vist ikke se noen srek i det hele tatt , ikke en skyggestrek engang viss den ikke er positiv har jeg hørt..

dette er også første forsøk for oss.

litt rart om det skulle klaffe på første forsøk ... hehe..

lykke til !!!!

Skrevet

Ja lykke til oss begge... Etter å ha hørt så mye i det siste om mennesker som har store problemer med å bli gravid føler jeg meg kjempe heldig om det er slik at vi fikk klaff på første forsøk! Vi ønsker oss barn men trodde virkelig det skulle ta lengre tid! Jeg er overasket over hvor spent jeg er....lurer på hvordan jeg skal klare å vente til neste test... Hadde tenkt å ikke teste igjen før lørdag men tror nok jeg prøver igjen i morgen tidlig...hehe! Er den "mer" positiv så skal jeg gi lyd fra meg! :-)

Skrevet

ja det må du gjøre !!!!!

jeg hadde å tenkt å vente til lørdag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg:)

Skrevet

kan du ta et bilde av testen? Jeg testa nemlig svak pos nettopp og tok en digital samme dag på ettermiddagen.. den va pos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...