Gå til innhold

Nav trygd ringte meg i stad :)) de hadde utbetalt 1 dag forlite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte Nav trygd i går og fortalte at jeg hadde fått 1 dag mindre utbetalt FP, de sa at det måtte de sjekke opp og ringe meg tilbake så i ettermiddag ringte de at joda det stemmer at jeg har fått 1 dag forlite utbetalt skulle ha 190 dager (100%) og hos de sto det 189....det lønner seg å følge med at man får med seg alle kronene vi har krav på...

så mannen sa at han hadde utbetalt pengene nå i dag, så da får jeg nok de til uka ville jeg tro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ein må passe på, ikkje bare hos NAV. Hadde du fått ein dag for mykje så kan du vera sikker på at dei hadde oppdaga det og krevd det tilbake med ein gong og helst med gebyr osv.

Skrevet

for året som har gått dette da eller?

Skrevet

sorry leste feil ;) bra du får de værtfall ;)

Skrevet

når Sander begynte i bhg okt i fjor (60%) så fikk jeg kontantstøtte for nov selv om jeg sa i fra at han begynte i okt....da fikk jeg et brev som det sto at jeg hadde fått for mye kontantstøtte og så måtte jeg betale det tilbake fikk da en giro....og det var uten gebyr :) tror ikke nav er så frekke at de tar gebyr for noe slikt......mens andre firmaer kan nok ta gebyr.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...