Gå til innhold

Ingen baby i bursdagsgave..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har bursdag i dag, og hadde håpet at jeg skulle sitte her med den lille tulla i armene..men det ser ikke ut til at hun har lyst til å dele dagen med meg, så da får vi vente litt til da :) 3 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg har bursdag 10 dager før min termin og håper også at hun kommer til da, eller litt før;) men det spørs vel om jeg har så flaks...

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:):) ha en fortsatt fin bursdag!

Skrevet

Jeg er også spent på om jeg får bebi til bursdagen (28 sept), men det er endel dager igjen til termin enda :) (15 okt) Kan jo være greit å ikke ha bursdag sånn helt samtidig også da, får trøste oss med det ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen likevel;-) Jeg har menstermin på bursdagen til pappaen - og vet at han kunne tenkt seg at Mini kom ut som gave da:-) Satser på at vi klarer å unngå storebrors bursdag som kommer nå i helga - kjekt om barna får sin egen dag og slipper å dele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...