Lillehjertet2 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 ..jeg har bursdag i dag, og hadde håpet at jeg skulle sitte her med den lille tulla i armene..men det ser ikke ut til at hun har lyst til å dele dagen med meg, så da får vi vente litt til da 3 dager til termin...
En liten en til? Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med dagen! Jeg har bursdag 10 dager før min termin og håper også at hun kommer til da, eller litt før;) men det spørs vel om jeg har så flaks... Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) ha en fortsatt fin bursdag!
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg er også spent på om jeg får bebi til bursdagen (28 sept), men det er endel dager igjen til termin enda (15 okt) Kan jo være greit å ikke ha bursdag sånn helt samtidig også da, får trøste oss med det
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer med dagen likevel;-) Jeg har menstermin på bursdagen til pappaen - og vet at han kunne tenkt seg at Mini kom ut som gave da:-) Satser på at vi klarer å unngå storebrors bursdag som kommer nå i helga - kjekt om barna får sin egen dag og slipper å dele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå