Mariell80 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er kjempe glad... Legen spurde meg om vi skulle prøve å høre etter hjertelyden på gøy...Han trodde ikke han ville høre den, men visst jeg ville kunne han gjøre det...Tok ikke lange tiden før han plutselig sa " der, der er den, hørte du det..? jeg ble så glad... Har gått nå i over en uke og vert deppa fordi jeg ikke kunne se noe hjerte på ultralyden når jeg var åtte uker på vei...og i dag ti uker på vei hørte vi den.....
Peders mamma Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 ååh,så heldig du er ! Skal til legen om tre uker, håper jeg får høre jeg og
mamman til pia, eli og mari Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 har ikke hørte hjertene hær men er i uke 9,6 og fikk se begge hjertene slo for 3 dager siden det var helt fantastisk
Mathilde og mini Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Når pleier man å kunne se og høre hjertet? Jeg skal til legen neste uke, og får mest sannsynligvis en ul rett etterpå for å se hvor langt jeg er på vei. (Har ikke hatt mens siden en SA i sommer, så det er litt vanskelig å regne ut). Hadde vært veldig koselig om det var to der inne, men det er vel å håpe på litt for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå