Gå til innhold

Hvordan bli kvitt støvlukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått lånt en skinnpose til vogn som ikke har blitt brukt på 18 år. Den har vært igjennom en skinnrens (som var utrolig dyr!), men fortsatt lukter det støv. Noen forslag til hvordan jeg skal bli kvitt lukta? Har ikke lyst til å legge vesla ned i noe som lukter vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også en skinnpose som er veldig gammel. den ble brukt for tre år siden, men jeg brukte den når jeg var baby, så den er 21 år gammel.

Det lukter støv av den, selv etter grundig støvsuging og lufting.

Har vurdert å sende den til rens, men tilfører ikke det kjemikalier som er farlig for babyen?

Er det noen som kan noe om dette?

Skrevet

hehe, som du sikkert skjønte, så vet jeg heller ikke hva som kan fjerne denne støvlukta... :P Men jeg tenker at rensing må da fjerne en del av dette allergifremkallende støvet?

Skrevet

Eneste håpet tror jeg er å lufte den. Selv hadde jeg tatt sjansen på vaske den i maskin på ullprogram, og tåler den ikke det så er det likegreit å kjøpe en ny. Begynner å bli rimelig gammelt, og jeg er ekstra skeptisk til å bruke babystyr som ikke tåler vasking.

Skrevet

Nja, nå leser jeg jo at dere har fått låne den, og da er det vel ikke aktuelt å ta sjansen på å vaske den...Nei, da hadde jeg nok levert den tilbake og funnet et annet alternativ.

Skrevet

Jeg har en sånn som er cord fløyel utenpå og saueskinn inni,den brukte jeg da jeg var barn.

Om det er en sånn en du har,så kan den trygt vaskes på ullprogram,det har jeg gjort med min mange ganger =)

Skrevet

Så kult! Da tror jeg at jeg har den samme som du har, for den har cordfløyel utenpå! Rød cordfløyel faktisk.- da tar jeg sjansen på å vaske den på ullprogram, jeg... Takk for svar! :-)

Skrevet

akkurat sånn ser min ut også, og jeg har lurt på akkurat det samme! Flott at noen spurte om det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...