Peders mamma Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 ..da er det bare to uker igjen til 2 trimester Hurra !! Jeg har ikke særlig til symptomer...så av og til lurer jeg faktisk på er gravid, Men jeg er jo det..bare hodet mitt som tuller med meg Gleder meg til og komme over tolv uker, så jeg kan slappe litt mer av. Håper alle vordende mødre har en fin dag !
Tigerlily79 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Som jeg skulle skrevet det selv! (Bortsett fra at jeg er 10 uker i morgen, ikke i dag! :-) To uker går fortere enn man tror!
Vil Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg er 8. uker i dag. Er glad for det også. Bare 4 uker igjen...
Peders mamma Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Hver uke man legger bak seg er deilig ! Et skritt nærmere målet
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 akkurat som jeg også skulleskrevet det selv:D er ti uker påvei idag! hipp, hipp hurra.. gleder meg så utrolig mye til 2.trimester:) lykke til alle sammen:D
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Gleder meg veldig selv.. Er i uke 11 nå.. 10+5 .. Så et par uker til nå så er jeg i andre trimester.. Har gått veldig fort denne tiden frem til andre trimester.. =)
Molten Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Er ti uker på søndag... og har lite/ingen symptomer jeg også. gleder meg til denne skumle perioden på 12 uker er over og jeg kan (prøve) å roe meg ned litt og begynne å fortelle til andre.. :)
2009baby!!!! Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Er 9 uker imorgen jeg, sånn cirka, gleder meg til å ta fatt på 10.uke og at det bare er 3 uker igjen av første trimester! Syns disse ukene siden jeg fant ut om graviditeten har gått kjempefort, så jeg tipper 1.trimester er over på 1-2-3. Litt skummelt også da....om 7 måneder er jeg kanskje mamma allerede, det går jo kjempefort! Godt vi har noen mnd å forberede oss på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå