nurket<3 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 skal til 3D på mandag og gleder meg så utrolig mye!! altfor lenge siden ul i uke 18, og det kommer til å bli så deiig å bare kunne få se den lille:) krysser fingrene for at alt er bra da... har dere positive eller negative erfaringer med 3D? er litt redd for at jeg skal få vite noe jeg ikke vil vite, men det er vel bedre å være forberedt enn å få et sjokk når den lille kommer, er det ikke? men de hadde vel sagt det om de hadde sett noe feil i uke 18...? regner også med å få vite kjønnet, og det blir jo gøy!! den lå ikke riktig til sist gang, så da fikk vi ikke sett. håper ikke på noen av delene, men greit å vite om en skal kjøpe inn rosa eller blått. men når det gjelder kjønnet tror jeg besteforeldre og tanter er mest nysjerrige:)
Nagilimia Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 GLED DEG! Beste invisteringa vi har gjort Så utrolig nydelig! Vi fikk heller ikke se kjønn i uke 18, men det fikk vi nå... Gå inn på profilen min å se på bilder der, og kansje du klarer å gjette kjønnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå