Gå til innhold

Flere som IKKE sliter med hormoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde ikke det med førstemann heller..

Dvs at jeg ikke føler at hormonene tar styringen over personligheten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter heller ikke med hormoner, sliter egentlig ikke med noe i det hele tatt foreløbig :) Og sånn krysser vi fingrene for at det fortsetter så lenge som mulig :)

Skrevet

Jeg er heller ikke hormonell. Føler meg egentlig veldig rolig og sindig. Kan være mye være når jeg ikke er gravid for å si det sånn

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Samme her, merker ikke veldig forskjell fra vanlig, men gråter når jeg ser barnefødsler på "sykehuset" og repriser av jordmødrene, men det gjør jeg når jeg ikke er gravid også så.. :)

Gubben min sier det og at jeg var lite hormonell sist og heller ei denne gang.

Skrevet

Jeg merker heller ingenting av det. Har ikke gjort det med de forrige heller. Og godt er det :)

Skrevet

neeei. Ikke som mannen har merket hvertfall.

Merker selv at jeg begynner å grine mye fortere hvis jeg blir rørt, og at lunta er litt kortere enn ellers i forhold til ungene når jeg må gjenta meg selv fordi de ikke hører etter.

Men de har ikke akkurat overtatt personligheten

Skrevet

Samme her.. Å det er jeg glad for!=p Hehe.. Men jeg merker det når jeg er utslitt og trett for da blir jeg litt lettere irritabel. Men, asså...skal det være slik at det er JEG som lager middag og vasker opp hele tiden? Hadde vært ganske godt med litt avlastning innimellom. =p

Skrevet

Jeg sliter heldigvis ikke med hormoner jeg heller.. :D

Har selvfølgelig noen dager jeg merker dem, men som oftest er jeg bare vanlig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...