ruffen Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hva kan jeg ha oppi sammen med fisken i aluminiumsfolien før baking i ovnen? Grønnsaker? Creme Fraiche? Krydder? Hva og hvordan? Hjelp meg noen! Prøve å bli bedre på fiskemiddager, men føler meg som en analfabet på biblioteket!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg er ikke noe flink på foliefisk, men det jeg har prøvd (m folie) er sitronskiver, litt salt og pepper og smør. Ble kjempegodt - og så hadde jeg pasta og sennepssaus til + stekte grønnsaker.
Chiquita Bananas Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Prøv matprat.no eller Artoftaste.no eller Aperitif.no. Kålrot Gulrot purreløk cherrytomat squash kinakål hvitløkssmør hvitvin dill sitron creme fraiche timian ingefær/hvitløk/chili/soyasaus Kommer helt an på type fisk og hva du ønsker av tema.....
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 All of the above? Skjær grønnsaker i tynne skiver og legg i folien, så fisken, krydre og sleng på en dæsj creme fraiche? Men unngå gulrøtter, de tar mye lenger tid enn det meste av fisk.
Tarantellamora Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Jada, grønnsaker kan du ha., Krydder også.. Har aldri prøvd med creme fraiche, men er rimelig sikker på at det går bra også.. Jeg pleier å ha fisk, grønnsaker, krydder og smør oppi.. Men det er mye annet aom også er godt!
ruffen Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Tusen takk for svar! Glemte å si at det er steinbit... Kan jeg f.eks ha noen grønnsaker i biter sammen med fisken, litt krydder og creme fraiche oppi? Trenger jeg smør? Eller er det best med bare fisken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå