Trine & co Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hei Skal kanskje være litt alene med lillegutten til helgen, og lurte da på å ta med meg guttungen på 2 år og 5 mnd på kino. Har ikke tenkt på noen lang film, tenkte vi skulle se knøttekino 2, men er det noen som har vært på kino med en så liten guttunge? Filmen varer jo bare i 49 min da, men er litt usikker på seter osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Nei, jeg har ikke det. Men jeg har en vilter toåring som ikke ser barnetv engang. Får du ungen til å sitte stille så lenge? Imponert:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Når vi var på kino hadde de sånne plastseter, så de fikk sitte høyere. Om ungen klarer å sitte stille hjemme under en hel film, så klarer de det sikkert i kinoen og. Så på Alving og gjengen med eldste på rundt 3 år, og den blei litt lang på slutten, men vi satt ut. Hjalp nok litt at han hadde fått kjøpt seg to kjærligheter, hehe! Men han er ikke så flink til å se ut filmer hjemme heller da.
Trine & co Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Tja, hvis han er skikkelig opptatt av noe, kan jeg kanskje få ham til å sitte stille så lenge. Han satt jo stille i ca samme tid i mars da vi var på ole brum show i spektrum, så. Men, vet ikke helt om jeg kan få ham til å ikke skravle, når han ser ppå tv, sitter han og forteller høyt hva som skjer, hehehe
Tarantellamora Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Har aldri prøvd men i har vært på teater som varte i halvannen time og det gikk fint. Hun blir helt paralysert og lever seg inn i det som skjer på scenen. Får nesten ikke kontakt med henne så jeg renger med det hadde gått bra på kino også...:-) Ta med en pute om du er rett han ikke ser! Og hvis det ikke går, er det jo bare til å gå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå