Gå til innhold

Trenger noen oppmuntrende svar :-S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 4, fikk vite det for en liten måned siden... Legen min sa at det var ingenting i veien med å prøve igjen med en gang :) Mandag 15. hadde jeg EL-smerter, og jeg har nå hatt ømme pupper i fire dager. Mer og mer ømt for hver eneste dag, og selve brystvortene er større. Jeg har vært uvanlig trøtt i en uke, og kvalm i to-tre dager. Måtte gå hjem fra jobb idag fordi jeg var så trøtt og sliten. Har prøvd å kjenne på denne berømte tappen, den er høy og hard (har aldri kjent at den har vært hard tidligere!), men samtidig er den liksom hard på bare ene siden....?

 

Men....det er jo alt for tidlig å få symptomer???? Er det så at symptomene kommer tidligere og kraftigere om man blir gravid tett i en SA? Nå lurer jeg på om jeg håper så sterkt at jeg skal være gravid at jeg innbiler meg ting..men samboeren min kommenterte i går at brystvortene var så store, så det er ikke kun psyke ;)

 

Så siden jeg ikke kan teste på en stund håpte jeg at jeg kunne få noen synspunkt på symptomene mine - tror dere at jeg kan være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du er gravid jeg:)

De gangene jeg har fått vonde ømme pupper før ikm har jeg vært gravid.

Skrevet

Vet ikke om symptomene blir kraftigere siden du nettopp har hatt sa. Men, jeg er ganske overbevist sikker på at symptomer blir tydeligere/kraftigere, kommer tidligere osv når man planlegger graviditeten og liksom kjenner etter symptomer enn om man blir uplanlagt gravid;)

Skrevet

Eh...lurer på en ting jeg. Hva og hvor er denne tappen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...