Ønskebaby08*12 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Mistenker at slimproppen min gikk på mandag, hele mandag og litt utover tirsdag kom det en del slim. Siden har det kommet en del udefinerbar veske ut av skjeden. Har vel igrunn tenkt at det er utflod, i og med at jeg har hatt økt utflod de siste ukene, men nå syns jeg det er så "flytende". Fargen er litt hvit- grå, vet ikke helt hva det lukter, litt udefinerbart det også. ( dessuten, ingenting lukter som det skal) Har brukt bind de siste dagene, bindene blir ikke gjennomvåte liksom, men mer fuktige. Ikke så mye heller, men det drypper liksom litt hele tiden. Noen som vet hva dette kan være? Bare vanlig utflod eller kan det være fostervann?? Er 37+6 idag. Kan jeg ringe føden for å få sjekket dette? Eller er ikke dette noe de gjør? Jordmoren min har nemlig fått influensa, og er syk, mens fastlegen min har funnet ut at ferie er fint... typisk når jeg trenger de.
mamarama og lille banan Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 dette ringer du føden om da får du komme dit, og de tar en prøve av bindet for å se om det er fostervann eller utflod.
*Super*Mamman* Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det kan være utflod, og det kan være fostervann. Men det finner de ut på føden, der har de slike tester som indikerer hvorvidt det er fostervann eller ikke. Er iallefall viktig å finne det ut, for om du lekker fostervann, er det jo hull på fosterhinnen, og da kan det komme inn skumle bakterier til den lille.. Så ring føden du:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå