cherry coke Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Helst pakketuere , altså fly+hotell. Har sjekket ut en del sider, men kanskje jeg har oversett den rimeligeste?=)
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Veit ikke. De jeg har forsøkt har tilbudt så kjipe hoteller. Du får mye bedre beliggenhet for penga om du bestiller hotellet på egenhånd. Tripadvisor.com er en fin side å gå ut fra - gir deg både reviews på hotellet og sjekker prisen hos ulike tilbydere. Norwegian og Sterling har stort sett de beste prisene på fly, om man ikke skal inkludere RyanAir (men de flyr jo fra langt ute i periferien).
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Holder med pila på denne. Bestill separat, det er som regel rimeligere også
cherry coke Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Ok. Da tror jeg at jeg skal prøve det. Noen som kan anbefale en storbyferie i desember? Må være i Europa , og ikke Barcelona, Praha, Amsterdam, London eller Paris. Kunne godt ha tenkt meg tilbake til Milano igjen, men der var så dyrt. Så det må være en by som er noenlunde billig å leve i.
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Madrid! Deilig by. Budapest er også trivelig, og Wien er fin om vinteren. Dersom du liker julegreier er tyske byer en safe bet i desember.
cherry coke Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Hehe..Anbefalte faktisk Wien til ei her inne som skulle på ferie før jul. Fantastisk flott juleby=) Men vi reiser i romjulen og jeg er ute etter litt lysere dager enn her i vest. Madrid har jeg aldri vært. Skal sjekke ut det. Hvordan er prisnivået der sammenlignet med her?
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Tjah - lavere. Ikke ekstrembillig eller øst-europeisk nivå, men billigere enn f.eks Italia. Jeg er ingen stor shopper, rent utover at de har en del fine gatemarkeder der. Men å spise ute er veldig rimelig, overnatting på halvfint hotell midt i sentrum kom vel på rundt 800 for dobbeltrom midt i høysesongen - på hostales noe billigere. Ligger i høylandet, så kjølig klima om vinteren, men ikke direkte snøstorm. Istanbul er også finfin, men jeg tror Norwegian droppa flyvningene dit og at det dermed blir litt dyrt/langt for en typisk weekendtur.
cherry coke Skrevet 25. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2008 Istanbul foreslo jeg for reisefølget, men jeg ble nedstemt=) Skal sjekke ut madrid, jeg. Takk for tips=)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Vi skal til Tallin i desember, bestilte fly og hotell hver for seg. Kom på 6000 for to voksne en langhelg på 4-5 stjernes hotell. Kunne fått halv pris omtrent dersom vi hadde kunnet reise i ukedager. Bestilte hotell gjennom reisefeber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå