maimora Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Tannlegen sa jeg ikke skulle spise på en time, helst to. Men sa ingenting om drikke... nå har det gått 3 kvarter, jeg er sååå tørst... kan jeg drikke tro?
Gjest Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Så lenge du drikker vann så gjør det vel ingen skade. Det med mat er vel fordi det ikke skal legge seg mat i hullet og lage infeksjoner i tannkjøttet skulle man tro
Månefeen ♥ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Ja det går fint! Kan smake litt rart i begynnelsen. Bare skift den dotten du har der for å beskytte etter du har drukket. Den blir sikkert våt og mister litt effekt hvis du drikker. Hold deg til vann
maimora Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Ooææ, har ikke noe dott jeg... fikk med meg "dotter" hvis det skulle begynne å blø. Det er uansett ingen fare for at jeg kommer til å spise de neste timene, klarer ikke åpne munnen nesten. Aua!
82glad Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Du skal IKKE drikke noe på 3 timer etter ex av visdomstann. Dette for at blodet skal få ligge der og koagulere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå