Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har lissom litt vondt i halsen og ørene. Og hoster lissom litt av og til. Er redd det kan være kreft eller lignende! Har søkt på lommelegen og sånt no, men der kommer det bare opp "forkjølelse", morsomt lissom. Noen som vet hva det kan være? Vil gjerne ha utdypende svar fra dere som er leger eller helsesøstre lissom, har sett det er mange av dem her inne.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Har du flere symptomer da? Hvis ikke virker det kun ut som en enkel virus/bakterieinfeksjon. Det kan sitte i leeeenge.. Hvordan er allmennformen ellers da? Gått ned i vekt? Apetitt? Høres iallefall ikke ut som kreft eller noe i den duren. Tror du kan slappe halt av. Men ta deg en tur til legen da, så får du undersøkt det ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Nei da, du er ikke syk. Bare gravid! Så helst burde du ringe føden og høre hva du skal gjøre. Eller ta en test for sikkerhets skyld. Og for all del hold deg borte fra gulrotkake! Det er det nemlig ost i. Og ost er kjempeskummelt!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 HÆ?? Kan jeg være gravid?? Visste ikke at dette var graviditetstegn! Men når du sier det, så har jeg jo faktisk fått veldig stor mage de siste dagene, og har ikke hatt mensen på ca 6 mnd..! Ja, jeg får springe å ta meg en test da! Trodde jeg hadde kreft jeg! Men Gulrotkake har jeg i kjøleskapet, og er avhengig, så vet ikke om jeg klarer å la den være!!=/ HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 er ikke direkte noe å le av da, man kan jo ikke vite alt heller lissom. Noen er bare direkte frekke altså! HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Bortsett fra lissomsyken, tror jeg nok du har influensa jeg. Legg deg under dyna og sov
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg er lege og vet dette helt sikkert. Du har nok noe man kaller for hypokonderi, den utarter seg ofte med lissom plager og paienten søker på alt mulig for å finne symptomer som lissom kan ligne på lissom symptomene. Mitt råd til deg er å ta deg en kopp kaffe, så går det over. Og har du fortsatt lissom symptomer om et par dager, så må du gjærne kontaket meg her.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Hallo... Dette er jo bare tull... Fatter ikke at folk gidder å sitte og finne på slike teite historier..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Nei, nå har jeg lissom tatt graviditetstest da, og er lissom gravid. Har ikke kjøpt skikkelig test, men leste lissom på nettet at man kunne stikke en pinne oppi urin prøven å røre litt rundt, og visst den ble rar så er man helt sikkert gravid lissom. Kaffe drikker jeg hele dagene, problemet er at jeg lissom må på do hele tiden av det. Trodde bare jeg var blitt feit på magen lissom.. HI Ps: Hypokonder er jeg nok også, det har nemmelig legen sagt til meg! Så det så! Er man syk så er man syk!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Jeg er 14.01 Jeg har tatt min lissom utdannelse i 6 år og her fått lissom lisens som lege, så dette vet jeg helt sikkert lissom. Om du må lissom tisse av kaffen, vil jeg foreslå at du har i mere melk i kaffen og at du øker dosen på kaffen. 3-4 liter fordelt på døgnet vil hjelpe bra. Da må du huske på at du også må ta dosen om natten. Det vil hjelpe veldig bra på lissom plager. Om du vil tisse oftere nå, vil det gå over om 2 uker. Da tisser du normalt, siden blæren er blitt vant til mengden. Den lissom testen er den beste på markede for tiden og jeg anbefaler alle til å ta den, siden den er helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Dette var jammen en artig tråd! Du som har startet dette har litt av en fantasi må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 Åå, så du er lissom lege du altså? Jeg drikker vel kanskje sånn ca 2-3 liter kaffe i døgnet, men ikke om natten da, lissom. Har hørt man ikke får sove igjen da. Men da skal jeg lissom ta med termos`en i sengen om kvelden da? Og så litt melk selvfølgelig! Takk for råd, godt det er noen som kan være alvorlige her inne lissom. Har hørt man ikke skal drikke kaffe om man er gravid lissom, hva sier du om det da? HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Da må jeg be deg om å drikke på natten også, siden dosen ikke blir rett fordelt, om du bare drikker på dagen. Termos er bra å ha med seg i sengen, da får du automatisk trening til å ha lissom bybyen i sengen også. Når man er gravid kan man drikke så mye kaffe man ønsker, etter en stund vil nok blæren din bli så presset pga graviditen at du automatisk drikker litt mindre kaffe. Det er heller ingen som har dødd av litt kaffe. Når lissom graviditeten er kommet i gang, vil den gå som normalt, du vil nok bli nokså stor over magen og når 40 uker er gått, vil du få en skjønn lissom baby, som MÅ få alt av det beste du kan gi den. Ikke billige klær, og slett ikke arveklær, siden de kan være befengt med basilusker. Vogn må du ikke kjøpe brukt, den kan inneholde stoffer fra forrige baby, som kan være skadelig. Seng trenger du ikke, siden du allerede har trent med termosen. Det kan også være fint om du allerede ved 3 mnd alder begynner å tilvenne barnet ditt bhg. Det kan være godt med avlastning ved 6mnd alder og har du allerede tilvent barnet ditt bhg vil det gå lettere for deg, når du skal på lunch med venninner. Det er bare å spørre om du lurer på noe. Lykke til med lissom graviditeten. Hilsen lissom lege.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Ja, det har jeg lissom planlagt godt nå, sellom jeg lissom bare har visst at jeg har vært gravid kanskje en time lissom. Seng kjøper jeg ikke, her skal det lissom samsoves eller hva det heter. Jeg skal også amme babyen til den blir lissom.. i alle fall 4 år! Og ingenting som har vært brukt før skal kjøpes, alt nytt! Og bare merkeklær. Selv er jeg for lat til å jobbe så skal være hjemme hele tiden, men begynner å ta barnet til barnehagen når h*n er 3 mnd lissom. Må jo ha tid for meg selv lissom. Lunch med veninner kan jeg jo ikke gå glipp av heller lissom, det er jo det viktigste! og ingen av mine veninner har lissom babyer, så derfor kan jeg jo ikke ta med min. Barnefar vet jeg jo ikke hvem er, har lissom flakset litt på byen i det siste lissom.. Må si du er snill du lissom lege. Jeg kommer til å høre på alt du sier, siden jeg selv ikke har dømmekraft eller egne meninger lissom! Tusen takk! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 Hæ?? Amme babyen lissom??? Er det ikke bedre å gi den kaffe da lissom? Kaffe MED morsmelk oppi...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 Det er derfor jeg er her, for å hjelpe deg. Syns det er fryktelig dumt av deg å ikke jobbe, da får jeg ikke sykemldt deg for lissom plagene du får i svangeskapet. Du taper mye penger på det, men det er bra at det kan være flere menn med i bildet, da får du stevne de og få maksimalt ut av barnebidrag, jo flere menn jo mere penger. Håper du finner et par 4 stykker du lissom ikke bor sammen med, da får du ytterlig mere penger fra staten. Du må få med deg alt du kan av økonomisk støtte, siden du ikke gidder å jobbe. Noe jeg støtter deg i 100%. Det er en uting å jobbe når det er små barn med i bildet. Bra at du velger 4 år, men vil anbefale deg å bli lissom gravid på nytt etter 4 år, pass på at du har 5-6 menn du kan kreve penger av, da har du noe å leve for når lunchingen med venninner tar av. Dømmekraften er det BARE meg og BARE meg som kan gjøre. Du er ikke skolert for dette, så du må fortsette å spørre om alt mulig, jeg skal gi deg gode råd. Lissom lege.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Søren også, kan lissom du sykemelde meg? Da burde jeg bare springe ut å få meg en jobb da altså, så ordner du det for meg¨? Ja, akkuratt nå er det vel ca 6 menn/gutter det står mellom lissom.. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal finne ut hvem det er. men kanskje jeg kan flytte sammens med alle dem lissom, så får jeg ytt max penger lissom?? Eller kanskje jeg får mere penger av staten lissom, som du sier om jeg velger å være alene?? Kanskje finne meg en "SugarDaddy"! Ja, du har rett der, en ny baby når det har gått 4 år må jeg få til! Men du skjønner. Jeg har vel snart gått over "grensa" lissom.. begynt å bli gammel, så vet ikke om jeg kan vente 4 år? Er lissom 23 år nå, å har hørt det ikke er like lurt å få barn når man er over 25 eller noe slikt, lissom?? Jeg stoler på din dømmekraft jeg, stoler i alle fall ikke på min egen! Jeg skal for alltid spørr deg om råd og slikt, lissom! Kanskje jeg burde endre deg til å bli min lissom fastlege, lissom?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå