Gå til innhold

Hodet er festet - lenge til fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaringer rundt hvor lenge hodet var godt festet til det ble fødsel? Som mye annet er vel dette veldig individuelt, men selv var hodet godt festet på kontroll i uke 33 (fullgåtte), er førstegangs og jm mente jeg kom til å føde før termin.. synes det var litt drøyt å si det, men... hadde vært artig å høre flere erfaringer fra dere damer?! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på er 36 fullgåtte i dag og babyen er festet, så "dytter" litt:)

Skrevet

Sist festet hodet seg 2 uker før termin, og fødte på termin.

Denne gangen festet det seg i uke 33, men gynekologen mente det ikke hadde noe å si på når man føder om det festet seg så tidlig. Og at det kunne løsne igjen, for så å feste seg. Men håper jeg ikke har så utrolig lenge igjen, orker ikke går til termin denne gangen kjenner jeg, siden jeg får et barn på nærmere 5 kg denne gangen også.. Så håper det skjer naturlig før, så jeg slipper å bli igangsatt.

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men du kan gå leeeenge selv om hodet er festet.. Er ingen direkte sammenheng mellom når hodet er festet og om når fødselen vil skje..

I mitt første svangerskap festet hodet seg i uke 32, men jeg gikk OVER terminen, hehe.. Var lange uker gitt....

Masse lykke til videre:)

Skrevet

Spurte jordmor i går og hun mente de hadde ingenting å si..hodet er festet her også nå..er 36+2..håper noe skjer i neste uke , men det tror jeg ikke ...

Skrevet

Dessverre enig med SuperMamman over. Babyen min festa seg i veke 30, og eg er no 40+1, mao termin i morgon, og totalt utan teikn på fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...