Gå til innhold

Sliter alle med masse hormoner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap og jeg kan virkelig med hånden på hjertet si at jeg ikke har slitt en eneste dag med hormoner som går sine egne veier. Ingen gråting, skriking, hysteriske utbrudd eller latter for noen verdens ting. Er faktisk akkurat slik jeg er i dag til vanlig jeg og godt er nå det!!

Er jeg heeeeeelt alene om å ha det slik? For synest jeg støtt leser om (over)hormonelle bomer her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lik deg der:) Var ikke sånn før og er ikke sånn nå heller.

Jeg tror mange "utnytter" det å være gravid også. Da har man på en måte en unnskyldning for å være sånn.

Vi er iallefall to da:)

Skrevet

Hadde én episode i forrige svangerskap der jeg skjønte at nå er hormonene på bærtur. Skulle se barnefilmen "Happy feet" med min kjære en kveld og syntes det var så trist at jeg begynte å strigråte flere ganger (skikkelig hulking og det hele...). Gubben, stakkars, måtte spørre flere ganger om jeg heller ville se filmen en annen kveld. Er bare så glad vi så den hjemme og ikke på kino som vi egentlig hadde tenkt ;-)

Ellers merker jeg bare hormonene på at jeg enkelte dager er i et littegrann dårligere humør (litt trist eller litt amper) enn vanlig.

Til daglig merker jeg ingenting til hormonene, men en sjelden gang iblant kjenner jeg at de er der (men kan ikke kvalifiserer til noen bombe, nei).

Skrevet

Dette var utrolig god lesing FruMamma med nr 2.

Veldig godt å høre at jeg ikke er helt alene der ute for jeg synest alt av venninner bruker hormoner for hva det er verd og utnytter det ja.

Tviler ikke på at mange faktisk sliter med hormonene sine og, men alle kan da ikke være like ille plaget eller plaget i hele tatt?

Takk for svarte.

Skrevet

Har ingen hormonelle berg- og dalbaner, men med årene så har jeg blitt mer lettrørt. Griner av Ekstrem oppussing :-S Har ikke blitt noe bedre av graviditeten, men tror faktisk det er mest alder og ikke så mye graviditet. Ellers synes jeg at jeg er riktig så fin og stabil! Pleier å ha noen emosjonelle nedturer (les: verden er trist og lei), men har ikke hatt det på lenge. Regner derfor med at mine hormoner er mye mer stabile nå enn under en vanlig menstruasjonssyklus.

Skrevet

Jeg blir veldig fort rørt av filmer ol. Samt at dersom noen irriterer meg (med vilje) så kan jeg bli fort sint.. Samboeren min sier jeg har veldig kort lunte, men jeg ser ikke det selv.. Så føler vel egentlig at jeg ikke har så mye problemer med hormonene mine...

Skrevet

Jeg er så og si den samme som tidligere. Men kjenner jeg blir lettere rørt når jeg ser/leser om noe som har med kjærlighet mellom to mennesker å gjøre. Særlig når det gjelder mor/barn/far.. hehe. Det skal sies at jeg har hatt et veldig fint svangerskap, og jeg tror nok dette kan påvirke litt hvordan man oppfører seg. klem

Skrevet

Jeg sliter heldigvis ikke med det.. :D

Men merker dem jo selvfølgelig av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...