Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Må inrømme at jeg som regel går rett forbi den butikken altså. Antakelig pga at den ser så tjaslig ut utenfra. Fikk reklame fra de i posten i dag, og jammen hadde de ikke mye fint... Tror nesten jeg må ta meg en tur jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hva?? Nille?? Nei, en slik billigbutikk handler jeg ikke i altså.... makan!
snuppedupp Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg kjøper inn alt til barnebursdagene på Nille. De har masse billig og bra. Kjøpte nettopp små poser med Hanna Montana klister 100 st til 10 kr. Det kommer til å bli en slager i 6 års dagen til datteren min. Ellers handler jeg lys, og barnepresanger. De har akkurat de samme merkene som andre bare til en mye lavere pris.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Tja, servietter og lys og slikt... Mye er rask men endel er ok også Man ser det jo for det meste i butikken, og det som virker dårlig er det jo bare å la være å kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Nei gud om jeg handler på nille. Jeg bruker heller mere penger på lys og servietter andre plasser. Og de klistremerkene de har til en tier er bare så dårlig. Fin er de heller ikke. Tenk om noen skulle se meg om jeg gikk inn på nille, det hadde vært skikkelig flaut, assa.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Ja hvis de har noe jeg liker så kjøper jeg det enten det er på Nille, Europris, Fretex eller Mexx butikkene!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Ja jeg gjør i grunn det innimellom. Den ligger i samme bygg som matbutikken så jeg går jo forbi. De har noe ålreit til scrapbooking som er billig, bursdagsstæsj, matbokser etc.. Men det er nok ikke så mange av "pynte-tinga" som faller i smak. Handler faktisk på Europris også!!!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 kan handle med glede på nille og europris bra kvalitet til en billig penge
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Nei vet du hva. Her handler vi ikke på Nille. Der er det så altfor billigt og butikken har gyselige farver på logoen og butikken ser rotete ut også.. Ikke engang klistremerker til 10kr gidder jeg å kjøpe der.. Man får det man betaler for..
Gjest Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 nille kommer og går der jeg bor.. plutselig er de kommet tilbake igjen.. var innom der en dag fordi de har greie småting.. men det lukta så vondt der at jeg bare måtte komme meg ut hehe.. er jo gravid da. så litt ekstra hysterisk på lukter blir en jo da.. men jeg er kjempeglad for at sånne butikker finnes skal en ha barneselskap f.eks som ei nevner over her. såå greit når det bare skal kastes etterpå likevel.. forbruksting er kjempegreit, men pyntegjenstander tror jeg nok at jeg er veldig kresen på..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 er de som sier at "nei vettu hva nille handler vi ikke på" seriøse eller??? har fått dilla på europris jeg
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 hmm... har igrunn aldri oppsøkt nille... er ikke noen nille rundt her heller...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #14 Skrevet 25. september 2008 har nok kjøpt noe der, men ikke særlig gira, pleier å gå forbi. men handler p europris, der kjøper jeg vaskepulver, biotex, super billig og veldig bra .-)
solei Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Ja..altifra nille til dyre interiørbutikker.
Tommage♀♂ Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 Jeg har vel aldri tenkt at "i dag skel jeg innom Nille og kjøpe det og det", men om jeg har god tid og slentrer forbi så stikker jeg gjerne innom, og kommer ofte ut med en pose i hånden
monika 3+1 i magen:) Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 synes de har masse fint på nille jeg!! pynteting og kjøkkenting og lys og den slags.. men jeg handler ikke klær, eller sminke der.. det handler jeg andre plasser!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Fader å mye prippene holmenkollås damer det er her a, hva F er galt med å handle billige like bra ting??? *RISTER PÅ HUE* Ja, jeg handler på nille om det er noe jeg trenger som lys, garn, pynte ting osv..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #20 Skrevet 25. september 2008 Ja, jeg handler alt av kosmetikk og hygieneartikler der. Har blitt en del plaget med eksem og utslett, men fy søren så mye penger jeg har til overs etter at jeg begynte å handle der i stedet for Esthetiqe..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #21 Skrevet 25. september 2008 Jeg handler sminkepads på nille!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #22 Skrevet 25. september 2008 nei,men det er fordi jeg syns det lukter så vondt i butikken! handler gjerne på europris fks:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #23 Skrevet 25. september 2008 Har jobba på nille i mange år jeg. Mye fint der, å billig. Stearinlysene er 100 % stearin og er kjempefine for meg som ikke tåler blandingslys. Brenner fint også. Er fortsatt innom for å handle til bursdager, presanger til barn osv. Handler på europris også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå