Gå til innhold

erfaring med shampo og balsam fra first price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å like greit kjøpe first price produkter nå.. do-papir og håndsåpe funker jo bra.. kjøper nok ikke mat derfra enda annet enn fra frysedisken..

men er dt noen som har erfaring med shampoen og balsamen til fp?

vil heller bruke penger på andre ting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shampo og balsam, dopapir og dusjsåpe fra di e brukt hær og e kjempe fornøyd. spagethi taco og ost e og brukt hær like godt som norwegia, rundstykkan og pomfrien e å brukt hær og det e nydelig :D

Skrevet

Kjøper både shampo og balsam derfra, gidder ikke bruke 100 kr på dette :P Synes det funker helt fint, og håret henger jo fortsatt på :P

Synes FP har ganske mye bra faktisk, fint for oss som ikke alltid har så veeeeldig mye til overs :)

Skrevet

synes ikkje FP shampo å balsam er så god, og jeg er ikke sånn som kjøper dyre frisørshampoer heller.. håret mitt blir fett samme dagen.. men bruker det meste av FP utenom kosmetikk:)

Skrevet

i svangerskapet så blir håret mitt fett på et blunk uansett hihih :P

men ei venninne av meg som er frisør sa at en skal ikke gni balsamen inni håret. da ødelegger det fettlaget som bekytter hodebunnen.. å da blir håret fort fettete..

så en skal bare massere det lett og helst bare i tuppene på håret.. det har faktisk fungert kjempebra. for jeg ble mye plaga av det før.. å da så håret mitt skikkelig ekkelt og skittent ut.. hadde veldig langt før også. så da så luggen ganske ufyselig ut hehehe.. men prøv å ikke gni det inn.. bare maser lett :)

Skrevet

I vår husstand har vi merket økte priser i matvarehandelen i sommer, blandt annet at shampo og balsam er så unødvendig dyrt.

Mannen min bruker first price uansett, og en dag fikk jeg lyst til å hive meg på. Håret blei ikke noe særlig av det, slutta etter en uke med flass OG fett hår... Men balsamen kan man jo bruke. Det er shampoen, selve vaskingen som er hovedsaken. (Og ja, man skal aldri gni balsam inn i hodebunnen.)

Har nå bytta til en mellomting, nemlig Fructis fra granier, de grønne flaskene. Ikke så dyr, (sverget før til Define) og veldig veldig god.

Kjøper first price på mye annet. Osten er like god som norvegia.

(vi er fortsatt halvstuderende begge to)

Skrevet

det er sant.. er jo kansje shampo som er viktigst.. tar å tester det ut jeg.. vi har jo råd til vanlig shampo, men jeg syns bare det er så unødvenig å bruke penger på sånne ting..

Skrevet

Jeg bruker Herbale Essenses og kjøper stor flaske på Europris til 29 kr, det samme gjelder vanlig dusjsåpe også som palmolive etc.

Ellers er det mest tørrmat som makaroni o.l vi bruker fra FP, selv om det sies at billigprodukter er akkurat det samme som andre produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...