Gå til innhold

Bekkensmerter etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har forferdelige smerter etter fødsel? Jeg har spesielt vondt foran på symfysen. Nå 5 uker etter fødsel har jeg fortsatt veldig vondt. Etter fødselen klarte jeg ikke løfte bena mine, men klarte å gå. Jeg måtte få hjelp til å løfte dem opp i sykesenga. Helt grusomt. Mye verre enn bekkenløsningen i svangerskapet. Nå kan jeg gå turer, men det er alt jeg klarer den dagen da. Noen fler? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det slik som deg, og jeg har hatt kjempe god effekt av kiropraktor!! anbefales på det sterkeste!!

hun sier at de aller fleste med vondter i bekkenet har en blanding av låsninger og løsning...

kan jo være verdt et forsøk?!=)

god bedring!!

Skrevet

Ja, har hørt at kiropraktor skal hjelpe. Fikk du rekvisjon fra lege da? Jeg må vell ringe legen snart for etterkontroll uannsett..blæ...

Takk for tilbakemelding:)

Skrevet

Jeg hadde også problemer med bekkenet etter mine fødsler. Det jeg trodde var bekkenløsing var faktisk bekkenlåsing. Fant ikke dette ut før år etterpå, da hadde jeg gått med vondt i ryggen lenge - trodde det bare var en forstrekkelse. Så kiropraktoren fikk alt løst opp og jeg har ikke hatt problemer etter dette. Fikk beskjed at neste gang jeg kjente noe smerte nede i ryggen skulle jeg ta kontakt med en gang. Men heldigvis så har jeg hvert fin siden.

Skrevet

Så bra at det ordnet seg for dere;) Jeg har ikke vondt bak i korsryggen ( noe jeg hadde sist svangerskap, det gikk over), Men fremme ved symfysen. Blir det ikke vanskelig å ordne noe der fremme? hehe, spør sikkert veldig dumt nå...Ser for meg at kiropraktoren bare knekker her og der.

Men jeg kan vel kanskje ha en bekkenlåsning fordet om det er fremme på bekkenet.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...