Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg er 34 uker på vei, og leser så mange innlegg hvor folk forteller at de nesten aldri har sex lengre... Jeg og kjæresten min har sex hver eneste dag, og det går helt fint... Vi har bare vært sammen i 9 måneder, så det har litt med det å gjøre. Men er det flere som fortsatt har sex eller er vi veldig unormale???
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er også i uke 34 å vi har sex akkuratt sånn som før, noen dager flere ganger til dagen å noen dager ikke i det hele tatt, har oss vell ca annen hver dag..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er 32+4 på veg og vi har sex noen ganger per uke- digg!!! Men det begynner å bli litt tilpasnings-utfordringer pga vena-cava syndrom og bekkenproblematikk- dessverre. Men jeg synes vi tar det fint og ordner oss fint Har stoooor glede av sexen vår, og håper at vi klarer å fortsette helt ut! og spesielt med tanke på at fødselen kan settes igang med det- gjorde det sist i alle fall. Sist svangerskap hadde vi sex fram til kvelden før fødsel, men uten noen tilpasningsutfordringer. Vi hadde sex igjen 3 uker etter fødsel, men så ble det et opphold med sex ganske sjelden pga alt stress og søvnmangel og amming. Spent på hvordan det blir nå!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 jeg er nå i uke 32 og har sex hver dag, vertfall en gang til dagen. noen ganger flere:D
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Vi har sex sånn ca annenhver dag, men i det siste gjør det så sykt vondt for meg. Er i uke 28 nå, og skjønner ikke hvorfor det er så vondt. Virker som det ikke er "plass" der inne lenger Om jeg kan forklare det sånn
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Vi har sex ofte! Den er faktisk blitt bedre etter at jeg ble gravid! Så vi har oss vel omtrent hver dag, ofte flere ganger daglig. Men er selfølgelig dager der vi ikke har sex også.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Har termin idag og for min del har jeg ikke fått så mye som jeg ville ha, noe som er hver dag om ikke mer, men skal ikke klage heller da. VI har hatt sex i hele svangerskapet heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Tror ikke dere er unormale nei. Vi er i uke 32+1, og bekkenløsningen begynner å plage, men vi har sex hver eneste dag, opptil flere ganger pr dag også.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Er ikke i siste tri, men 2., 21 uker på vei. Har sex som vanlig vi, heldigvis:) Så lenge helsa holder, har vi tenkt å fortsette med det hele svangerskapet:)
tg85 Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Heldige dere er.....Jeg skulle aller helst hatt sex både 1 og 2 ganger til dagen men kjæresten min avviser meg støtt og stadig. Det er slitsomt og litt trist Jeg vet ikke hva som gjør at han får så mye mindre sexlyst for tiden, muligens siden han har mye å tenke på da jeg har inntrykk av at han har en kjempestor ansvarsfølelse for for at jeg og denne lille skal ha det bra når babyen kommer til verden. Dagene går mest med til å se på hus og vurdere biler og diverse..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Hehe... Nå begynner jeg å lure her. Er det ikke andre enn meg som ikke har sex hver dag??? Vi har sex kanskje 2-3 ganger i uke og jeg synes det er akkurat passelig. Tror jeg hadde blitt sår, øm og lei av å ha sex opptil flere ganger for dagen??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skulle gjerne hatt sex opptil flere ganger om dagen, er så sinnsyk kåt for tiden..men han synes det blir litt rart med den store magen og føler litt på det.. Så dere er heldige;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå