Gå til innhold

Bamsiden har forandret seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

På venstre side er det en bred hvit stripe. Skjermbildet blir rart å se på. Er det slik hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her også.. Tenkte på det igår.. Også rett over her det står Barnet mitt.com osv så står det flere slike linker bortover.. som bolig, friluft, helse osv..osv.. Først står det klikk.no.. Har det gjort det før? Føler det er nytt, men er ikke så veldig oppmerksom på slike ting..

Skrevet

Klikk-reklamen er ny. Synes det blir forstyrrende med den hvite stripen, men det er vel bare et tidsspørsmål før den fylles ut med reklame.

Skrevet

Ja likte det ikke jeg heller. Verken klikk reklamen eller den hvite stripen. Følte det ble mindre plass her inne.. Inneklemt, og trykket trådene så langt ned på siden..

Skrevet

Hei!

Det er fordi Hjemmet Mortensen ønsker at vi skal være en mer integrert del av nettsatsningen deres, som er klikk.no/foreldre. I den sammenhengen måtte vi midtstille sitene (BarniMagen, DinBaby og BarnetMitt) i tillegg til at vi nå har fått hele logofeltet til klikk.no/foreldre på toppen.

Dette vil ikke endre noe på reklamekjøringen, den blir den samme som alltid.

Jeg personlig syns det gir det mer luft å ha den midtstilt, så man får det hvite feltet på venstre side, men her har man jo ulik smak:-)

Ha en riktig fin dag videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Skrevet

Hvit stripe?? på venstre side, er det bare noen som har den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...