Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga Scooter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart reise på tur til Danmark. Har ikke plass til bagvogna i bilen, så jeg må skaffe meg en liten trille som vi kan ha med. Har ei stor jente på 4 mnd. Vet at scooter ikke har full liggestilling, men lurte på å ha softbagen oppi vogna og heller legge ei pute nede i setet, slik at det blir omtrent full liggestilling. Trenger bare den vogna nå når vi er på tur og senere når barnet blir større. Er det plass til en softbag oppi vogna? Er dere fornøyd med vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling på om det plass til softbag oppi, men er veldig fornøyd med vogna. Beste vogna vi har hatt.

Skrevet

Men ser det ut som om det kan være plass? Ville du brukt den til en stor baby på 4 mnd.?

Skrevet

Vogna er jo ganske lang, så lengden er det nok ikke noe problem med. Den er vel kanskje ikke så brei da. Men, jeg troooor du kan få plass.

Jeg kjøpte ikke vogna før eldste var 10 mnd, for hvis de blir for små så sklir de ofte ned i vogna, ettersom ryggen ikke kan legges helt ned.

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd med softbag oppi, men jeg vil tro det blir et problem med den bøyla over. Da må du vel eventuelt skru den av og vet ikke hvor godt en bag ligger oppi der da. Om du skjønner hva jeg mener. :)

Ikke er den vendbar heller, så du ser ikke babyen annet om du har kalesjen oppe og ser inn vinduet. Og med en pute i bunnen vil ikke bagen komme høyt opp...?

Men vogna er knallgod! Kjøpte den da småen var litt over året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...