Gå til innhold

dere som mener vi med katter er late!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er dere med hunder som er late, MÅ ha en hund for å gå tur.. eneste trimmen dere får er fordi dere MÅ gå tur med hunden! haha, godt jeg er så aktiv at jeg går tur UTEN hund! og tilogmed går på treningstudio:)

-godt å få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig argument! Grunne til at dere er late er ikke pga turer,men mangel på disiplin og det å ikke måtte "oppdra" dyret.

Skrevet

Bikkja til naboen driter overalt, gjør (altså bjeffer) som pokker når han skal ut og enda verre når han vil inn. På toppen av det hele hopper han opp på gud og hvermann og slever over deg, om du liker dyr eller ei. Jeg har sett det dyret dra nabodama på tur så det er såvidt hun får med seg beina, og bikkja er helt ustyrlig når det kommer en sykkel forbi.

Som om det er en selvfølge at alle oppdrar bikkjene sine.

Skrevet

Alle burde oppdra dyra sine. Uavhengig om det er katt eller hund. Men det er lissom akseptabelt at kattene styrer på som de vil. De er jo "frie"dyr. Hvorfor ha dem som husdyr hvis de er så forbanna "frie" og selvstendige!

Skrevet

Jøye meg!! Hvordan i all verden greier dere å finne på så mye TULL å krangle om? Blir helt oppgitt noen ganger, altså!!

Skrevet

Haha.. var fælt så du hengte deg opp i dette tema da...

Skrevet

Jåssa? Så du synes det er mange gode innlegg her inne hvor folk kan diskutere ting konstruktivt? Skal man ikke krangle om Reima, så kan man jo like gjerne krangle om katter kontra hunder, eller kanskje også dopapir? Åhhhhh, tror jeg flytter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...