Gå til innhold

hjelp.....kan noen svare meg på dette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i midten av uke 34, og har den siste uka hatt litt følelsen av nedpress, og babyen har rotert og styrt voldsomt nedi bekkenet.  i dag har jeg plutselig fått voldsomme menssmerter.....hva er dette for noe?????? noen andre en meg?? kan det være at babyen har festa seg?tusen takk for svar...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hode som festa seg. Kjenner vesla veldig godt nede i bekkenet. g etter at hode festa seg føles det nesten ut som om hode ligger å presser. Og det er ikke noe behagelig å gå.

Du får sjekke om menssmertene er regelmessige. Er de det må du jo bare kontakte føden. bedre svar kan jeg dessverre ikke gi deg. =)

Skrevet

forrige baby festet seg nemlig aldri,så jeg vet ikke hvordan det kjennes ut når babyen fester seg.....men det er ekkelt å gå, føler det nesten som hodet er på vei ut, om jeg kan si det sånn.......hadde vært veldig fint om babyen fester seg da:) slipper gå å stresse og tenke over om vannet går slik jeg måtte sist gang.....

Skrevet

hva mener du med å tenke over om vannet går??

Skrevet

om vannet går når hodet ikke er festa, så må en legge seg ned............

det fikk jeg klar beskjed om fra jordmor og lege da jeg fikk forrige baby......:)

Skrevet

Det samme her...har liksom vondt i hofteleddene og ved skambeinet som om hode ligger der å knager imot. Var hos jordmor i går og hun sa at hode var festet og at det er derfor det gjør vondt. Hun hadde akkurat det samme når hun var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...