Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg flyttet hit i april med kjæresten min, og ingen av oss kjenner noen som bor her enda. Er det noen her inne fra Ski eller Ås som vil bli kjent? Hehe, høres desp ut, og er kanskje en smule desp etter å treffe andre siden jeg er sykemeldt!
Frøken yaya Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hei Jeg er i fra ski. Sykemeldt for tiden jeg og med bekkenløsning, kjenner meg litt igjen. Kjedelig å gå hjemme kan bli litt ensomt innimellom føler jeg:-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Så morsomt :-) Ikke at du er sykemeldt pga bekkenløsning, hehe, men at det er noen her fra Ski... Jeg bor ved Nordby. postadresse Ski, men det ligger i Ås kommune rett før grensa til Ski kommune... Hvor lenge har du vært sykemeldt?
Frøken yaya Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vært sykemeldt siden juni så kan bli litt lange dager innimellom:-) Bor på Langhus rett ved grensa til Oppegård kommune. Når har du termin? Er du førstegangs eller har du flere fra før? Ble mange spm dette:-)
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 jeg bor på Langhus jeg og, så er ikke så langt unna Ski er sykemeldt den siste mnd nå før termin.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Ok :-) Jeg har termin 5.nov. 34 uker på vei med min første. Hva med deg? Du har en fra før av ser jeg? hvor gammel er hun/han?
Frøken yaya Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg går med nr 2 termin 19 novemer. Har fra før en jente som akkurat har fylt 2 år. Blir spennede å så åssen hun reagerer på å få en liten baby i huset:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå